Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tremolo+LP


Maister Sid

Anbefalte innlegg

Søkte etter mulighet for å montere vibarm på SG inatt, og fant dette geniale systemet;

Stetsbar

Genialt! Dyrt, men genialt!

"Installing the Stop Tail version is straight forward - especially if you have spent time around guitars. The STETSBAR™ simply bolts into the same mounting holes as your stop bar - if you are experienced in guitar setup and modification you can fit the STETSBAR™ and be up and running in less than 30 minutes. "

web.new.lp.jpg

Endret av MjaMjo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for MANGE svar :D

Har betsemt meg for å EMG ZW. Så noe brigsby hadde ikke passet inn i det systemet.

Dt jeg mener er at jeg egentlig ville ha bytta ut LTDen med en ibanez S470DX BLM(tror dt var noe sånt), men er liksom blitt så glad i LTDen etter et og et halvt år :rolleyes:

Føler dette har blitt en sånn "Hjelp. Jeg har ikke peiling!" Tråd. Men er det noen som har prøvd ibanezen så jeg liksom får bestemt meg før penga går til noe annet?

Endret av Janice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik S470DX. Knallgitar hvis du er ute etter allsidighet og trøkk i en og samme øks. Vibsystemet funker godt, halsen er slank og god, men kan bli i tynneste laget dersom du er vant til Les Paul-typer fra før av. LTD har jeg null erfaring med, men jeg ville i hvertfall prøvd Ibanezen og sammenlignet, før jeg hadde bestemt meg.

Kom gjerne med flere spørsmål, så skal jeg svare etter beste evne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte etter mulighet for å montere vibarm på SG inatt, og fant dette geniale systemet;

Stetsbar

Genialt! Dyrt, men genialt!

"Installing the Stop Tail version is straight forward - especially if you have spent time around guitars. The STETSBAR™ simply bolts into the same mounting holes as your stop bar - if you are experienced in guitar setup and modification you can fit the STETSBAR™ and be up and running in less than 30 minutes. "

web.new.lp.jpg

Venter spent på min Stetsbar som er på vei i posten.

Tror det er et genialt alternativ for folk som savner vibsystem på Les Paulen sin :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...vet om en kar på et annet forum, som fikk GMW til å bygge seg en Les Paul med floyd... han, og de andre som har prøvd den har bare gitt den gode ord :)

ser slik ut...

FLP4.jpg

FLP5a.jpg

ser fin ut den! :) (Det vises ikke, men det er er Gibson hode på den)

var vell ikke akkurat svar på spørsmålet dette da...menmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.