Gå til innhold
Maister Sid

Tremolo+LP

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dt går, men har veldig lyst til å få vib. arm på LPen min (Hvis dt i dt hele tatt går an)

Har en ESP Ltd ec50 som skal oppgraderes med EMG(snart)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det billigste blir vel en Bigspy etterligning, om ikke, så har vi Kahler systemene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men ettersom fyren skal installere EMG pickups, så tar jeg er rå-sjangs og regner med at han skal spille metal, og da er kansje ikke bigsby det beste valget. Den er ikke så kontant som de vib system som man kansje er mest vant til. plus at den kan vel bare lage mørkere toner alla vintage fender?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er ikke akkurat en floyd ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke med dere, men bigsby'en min går både opp og ned, imotsetning til stratten min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om dt går, men har veldig lyst til å få vib. arm på LPen min (Hvis dt i dt hele tatt går an)

Har en ESP Ltd ec50 som skal oppgraderes med EMG(snart)

Denne er en mulighet:

http://www.elderly.com/accessories/items/TP5425G.htm

Men det blir nok ikke helt billig (vibarm + installasjon), så jeg tror vi raskt snakker om å bruke mer penger på vibarm enn det gitaren er verdt i utgangspunktet. Da er det stort sett en bedre løsning å ha to gitarer - en uten trem, og en med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Ace Frehley og Mick Mars har LP'er med FR. Skjønner ikke hvorfor man skal ødelegge ett så fint instrumnen med slikt, men det er bare min mening....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.