Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det non gitar som ikke har godt av og henge etter halsen


alarn68

Anbefalte innlegg

Hei

Takk for tipset. Men dette har jo blidt på pekt en del ganger nå.

For meg oppleves det ikke som nå problem lenger. Dette pga en fornøyd kunde avler flere.

Får masse kunder som er kompiser av kompiser som har handlet av meg.

Sku jeg få mange flere kunder hvil jeg ikke klare og skaffe nok bilige gitarer.

Det er jo begrenset hvor mye ekstremt bilige gitarer jeg kan klare og oppdrive.

Og skule jeg starte stort og konkurrere med di stor blir det uintresangt og drive

Da må jeg ta inn gitarer di vanlige veiene og da blir prisen lik alle andre.

Kan jeg klare og skaffe en gitar mye biligere en alle andre er det mye mer morsomt

En og ta over ti til samme pris som alle andre. Blir faktisk vanskeligere og drive butikk da.

Jeg er ikke ment som konkurrent til non. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde jo prøve å satse litt seriøst, vet at det er en hobby for deg, men samtidig er det mye penger å tjene.

Er vel mange fra Gitarnorge som vil kjøpe gitarer fra deg, men må si at jeg ble litt skuffet når jeg ikke speidet en Jackson RR-modell på bildet.:ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det kommer RR modeller etter vert men jeg hvil finne en leverandør som kan gi meg lit biligere en hva andre selger for i Norge ellers er liksom det ikke nå vits for min del,

Men det virker på meg som om det er mange som selger jackson av disse nett butikkene men det er jo ikke en av dem som har nå på lager selv om di viser all verdens modeller.

Kunne selvfølgelig gjort de samme og hat alle mulige modeller på siden min for at det skal virke mer proft men er det de da? alt kan jo skaffes, men ikke nå er jo så kippt som og skal handle gitar og får beskjed om att di ikke har det på lager må bestilles da kan man jo strengt talt gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten det er bedre å spørre deg om å skaffe en fjøl enn at du har 20 000 modeller på websida di. Jeg tar ihvertfall kontakt neste gang jeg skal ha noe ;) Skaffer du brukt fra USA og, eller?

Er det nå spesielt du letter etter brukt kan det ordnes fra USA ja

Men jeg tar fortrins vis inn bare ny gitarer. Men får inn nonen innbyte gitarer av kunder da som jeg selger som brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste gitarene til Steinberger tar skade av det. Ellers så har jeg hørt at det er bedre å henge gitarer enn å la de stå på stativ.

Haha. Du er så morsom du. :)

Men jeg prøvde en RG på Riff her i byen for noen uker siden. Den hang på veggen og den hadde fått sverte merker fra gitarhengepåveggenfestet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.