Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender


copyfender

Anbefalte innlegg

Jeg har en Fender squere. Noen som vet om denne modellen er en kopi eller ikke kopi?.

Er gitaren god?.

Er den bedre enn morgan sine el-gitarer som er sånn veldig billige?

Fikk den for lenge siden da jeg ikke hadde peiling på gitar så det er derfor jeg vil vite dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som Gibsons Ephiphone .

Noen Squiere er veldig gode, andre er ikke gode . Jeg har intrykk av at de varierer en del . Men det er jo tilfeller av folk som har finni Squier strater som er like gode som USA Fender Strater . Men det tror jeg er skjeldent .

De har jo ikke et voldsomt rykte , og er jo billig-gitarer , men jeg syntes det er de beste billiggitarene igrunn .

Mye bedre enn Morgan el-gitarene . De er generelt sett råttene :P

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Squire som erlike god som en USA Strat finner du rett og slett ikke, dette har med spec, kvalitetsovervåkning, at komponenter, råverer om du kan kalle det suger rett og slett, de kan ikke komme opp så mange lapper bare på den faktiske produksjonsvariasjonen de har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjaa... riper og små bulker i gitaren betyr ingenting for noen, og svært mye for andre... viss det er en squire du har, ville eg vel ikke brukt noe penger på å fått den helt fin igjen..

tror du bare skal la det vere :-) Som nilsefix sier, bare ikke se på det .. Konsentrer deg heller om spillingen, det er det som er det viktigste!

visst du er heldig er fargen på gitaren din lik en eller annen neglelakk, prøv å stryk på litt fint, hoho :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye bra om Squier, men har ikke spilt mye på de, bare testet en litt... Det er vel billig-utgave av Fender, er det ikke...?

Men uansett, jeg tror du har en helt OK gitar....

Det med de ripene og greier, sett noen klistremerker eller noe sånt, så slipper man og se ripene. Kjøp noen klistremerker med logo av ditt favorittband eller noe i den duren.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.