Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rolig ting


Pagey

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg fant fram en låt jeg laget for et halvt år siden, da hadde jeg spilt i 1 år. Det er absoultt ingen tekniske godbiter og sikkert ikke spesielt variert, men jeg er nå tålig fornøyd med den i hvertfall.

Håper på konstruktiv kritikk, lurer på hvor god den EGENTLIG er... kommenter gjerne lyden også.

Link: http://s9.yousendit.com/d.aspx?id=0O1VAVG09S2692JYZVNUVMH8QY

Legger også ved en Clapton-låt (Hey Hey) jeg spilte inn.

Link: http://s9.yousendit.com/d.aspx?id=2C1GPRD5JEW970BTD23BRLW29D

Takker for respons og kritikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært myyye bedre viss du hadde hatt helt clean lyd med en liten delay eller noe slikt i stede for den der..Synes det ble alt for mye grums.

Hey hey var nogenlunde grei, synes den ble litt stiv viss du skjønner. Prøv og spill med mere feel ;)

Men ellers ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært myyye bedre viss du hadde hatt helt clean lyd med en liten delay eller noe slikt i stede for den der..Synes det ble alt for mye grums.

Hey hey var nogenlunde grei, synes den ble litt stiv viss du skjønner. Prøv og spill med mere feel ;)

Men ellers ok!

Ok, takk for svar, er enig i det du sier, er nok bare å øve videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slettes ikke værst. Du har endel fine ting på gang der i "intet navn". Bare fortsett å spill, og legg ut noen nye opptak snart :)

Takker, kjekt du likte den :) Mestret å brekke armen på snowboard på mandag, så nå er det en måned uten spilling, tjohei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.