Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hørselsvern


Terning

Anbefalte innlegg

Bortsett fra at det fort koster gode 5000?

De proppene Phoncible tenker på er disse: http://www.gnresound.no/vaare_produkter/stoeypropper.htm

Total kostnad 858+302+200 = 1360 + evt honorar til den som tar avstøp av ørene dine. Kommer vanligvis på rundt 1500 totalt.

Er det verdt det?

Ja. Etterhvert går du ikke på konserter eller spiller nært trommesett uten å ha dem i øra B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CABER20.jpg

Disse bruker jeg fra: EAR

Ellers finnes det vel ikke så mye spessielt for gitar, men mye for trommer som også funker fett (demper skikkelig:

vic-firth-headphones-drums.jpg

Det finnes også sånne til studiobruk hvor du kobler lyden fra miksepulten inn i hørselverne, mens det demper all lyd på yttersiden, men disse er steindyre da :( (å ja, de ligner veldig på vanlige høretelefoner)

image1079364393_k171_271_s4055cb29d1309.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at det fort koster gode 5000?

De proppene Phoncible tenker på er disse: http://www.gnresound.no/vaare_produkter/stoeypropper.htm

Total kostnad 858+302+200 = 1360 + evt honorar til den som tar avstøp av ørene dine. Kommer vanligvis på rundt 1500 totalt.

Er det verdt det?

Ja. Etterhvert går du ikke på konserter eller spiller nært trommesett uten å ha dem i øra B)

Beste investeringa jeg noen gang har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg betalte 12-1300 for mine. hender jeg må bruke ear-proppene når jeg ikke finnerrem i farta, og det er virkelig en verden av forskjell. både i lyd og komfort. tviler på at et hørselsvern vil fungere noe særlig bra til musikkbruk, med mindre du får monitoring i dem, men da går du straks over prisen av sånne propper uansett. og proppene kommer vel bedre ut også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.