Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ektsternt lydkort


Rohde

Anbefalte innlegg

Jeg fikk anbefalt dette lydkortet på Musikksenteret i Stavanger:

Roland Edirol UA-25 til 2100kr

Trenger inganger til podxt og vokal, og mulighet til å ta opp midi. Jeg skal ikke bruke det til noe proffesjonelt greier, kun "hjemmesnekring." Burde jeg gå for dette lydkortet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det ville jeg ikke gått for ..

Roland Edirol UA-25 er et usb 1.1 lydkort, noe som absolutt ikke er og anbefale, i forhold til usb2 eller firewire.

Har selv vært borti at musikk senteret anbefaler dette kortet til kompiser av meg, og jeg har en liten anelse av at de prøver og bli kvitt det..

De kan nok skaffe det meste av lydkort, men de prøver vell og selge det de har på lager først.

Og 2100 er heller ingen god pris..

Ta en titt på procom.no og se om du finner et kort du vil ha, og spør heller om musikk senteret kan bestille det for deg, om du ikke vil bestille på nettet selv.

Hvis du ikke har sett på dette, så ville jeg gjort det : http://www.procom.no/infoShop/isProductDis...p/details/23360

Endret av EivindS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roland Edirol UA-25 er et usb 1.1 lydkort, noe som absolutt ikke er og anbefale, i forhold til usb2 eller firewire.

Alle usb-lydkort på markedet er usb 1.1, med unntak av ett eller to. usb 1.1 funker fett til lydkort. Firewire trenger du ikke med mindre du skal spille inn et helt band samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.