Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Last of the Mohicans...


Griffin

Anbefalte innlegg

Hei...

Vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk av en coverlåt jeg har spilt inn på mitt pc-baserte hjemmestudio.

Dessverre ikke så profft studio som jeg skulle ønsket det var, men det gir nå en viss glede å benytte seg av lell... :P

Låten er temamelodien til filmen Den siste Mohikaner.

Lydmessig så ser jeg problemet med at på pc'n min så funker lydbildet helt bra, mens i bilen drukner alt i bass... Noen tips om innstillinger kunne gjort seg...

Greit at ting jeg spiller inn ikke er avhengig av at anlegget ligner pc'n min... :rolleyes:

Anyway..here goes nothing...

http://www.bouncyrock.com/jk/-Jk-%20Last%2...cans(cover).mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo bra! :) Men gitarlyden din var jeg ikke glad i...

Kjører strat. med singlecoils gjennom en Boss GT6 og rett inn i pc'n... Har dessverre noe støyproblem hvis jeg skal benytte pickuppen nærmest brua...som mest egner seg til lead i det hele tatt...

Så den er jeg saktens enig i... ;)

Og jeg mikser gjennom hodetelefoner... tester det på min andre pc, funker greit, tar det med ut i bilen...drukner bassen... :unsure:

Litt annoying... Fått feedback fra andre...noen har ingen problemer med det, mens noen har store problemer med dette...

Endret av Griffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.