Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jonathan


Jonathan

Anbefalte innlegg

Navn: Jonathan Alvestad

Alder: 18

har bodd litt overalt, i Finland, Sverige og Norge :) men er født i Norge.

Akkurat nå går jeg VK1+VK2 AF i vardø... planene til neste år er forkurs i Trondheim(altså realfagene), så om det er noen trøndere som kanskje vil starte band til høste, hyl ut... :)

Hobbyene mine er Spille Gitar, litt Trommer, litt Bass, programmere synther og trommer... lager altså sanger på maskinen når jeg sitter alene hjemme :) (holder på å sette sammen mitt eget studio for tiden)

ellers så driver jeg litt på med lett programmering(går for det meste i Java og C språk(c/c++/c#)..

musikk jeg hører på: 80's Heavy Metal, Speed Metal, Power Metal, Prog Metal, Death Metal, Shred Metal... hard-rock, litt blues, fusion, jazz, div. pop musikk

er singel for tia :P

Spiller i bandet Blind Architecht, vi PRØVER å holde oss til en type metal, men som oftest så spiller vi det som må til når vi får spillejobber... (noen ganger Speed/Thrash/Death Metal, andre ganger blues og hard-rock)

driver også på med idrett :) Fotball og Vekter.. prøver å holde kostholdet sunnest, så jeg drikker helst Juice :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi det ti år, du..

brus har lavere pH enn juice. Likevel skal det nevnes at de to regnes som omtrent like farlige for tennene, men sålenge han drikker til maten, og ikke går rundt og tar "smådrikker" er ikke dette en særlig stor trussel for tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brus har lavere pH enn juice. Likevel skal det nevnes at de to regnes som omtrent like farlige for tennene, men sålenge han drikker til maten, og ikke går rundt og tar "smådrikker" er ikke dette en særlig stor trussel for tennene.

Jeg fikk iallefall beskjed av tannlegen min å roe med på juicen om jeg ikke ville ha emaljeskade. Det er iallefall smart å ta fluorskyll i tillegg om man drikker en del juice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk iallefall beskjed av tannlegen min å roe med på juicen om jeg ikke ville ha emaljeskade. Det er iallefall smart å ta fluorskyll i tillegg om man drikker en del juice.

Men tannlegen ga grønt lys på brus eller? Uansett, juice er som andre syre-drikker det. Poenget mitt var bare at han heller bør drikke "i store mengder" istedenfor å ta en slurk i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tannlegen ga grønt lys på brus eller? Uansett, juice er som andre syre-drikker det. Poenget mitt var bare at han heller bør drikke "i store mengder" istedenfor å ta en slurk i ny og ne.

Jeg har ikke drukket så sabla mye brus. Bør drikke i store mengder? Nå mista du meg litt her.. Det er da vel heller motsatt.

Og om man skal være sunn og sånt, så bør man i hovedsak holde seg til vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke drukket så sabla mye brus. Bør drikke i store mengder? Nå mista du meg litt her.. Det er da vel heller motsatt.

Og om man skal være sunn og sånt, så bør man i hovedsak holde seg til vann.

ja det blir litt som hansi over her sier. Uansett, om du drikker 1dl juice eller 1 liter juice tror jeg ikke har så mye å si, så lenge du drikker alt på engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir litt som hansi over her sier. Uansett, om du drikker 1dl juice eller 1 liter juice tror jeg ikke har så mye å si, så lenge du drikker alt på engang.

Ah, slik ja..

Joda, stemmer sikkert det, hun sa iallefall ikke noe om det, bare at jeg måtte roe ned :P Men dette er iallefall lenge siden, og tenna min er pene den dag i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.