Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cort's elektriske gitarer


Alx

Anbefalte innlegg

i forhold til lag'en din så er det vel ikkeno, men utifra prisen (5000 ellerno?) er det nehlt grei gitar, er det denne som det allerede sitter emg i? egentlig må du vel bestemme deg selv om du liker dem eller ikke

Det er ikke EMG , det er Mighty Mite, og den skal bare brukes som " 'tilfelle strengen ryker" gitar

Om jeg liker den finner jeg snart ut...

Liker dere den? Eller andre Cort's?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det for meg at det kreves mer for å lage en hollowbody. Stemmer dette? Må ha større kvalitetskontroll og kanskje? hmmm

(nå får jeg svar på en ting jeg har lurt på lenge)

Har ikke prøvd Cort før jeg, bare akkustisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med disse?

Jeg har bare prøvespilt gitaren til Neil Zaza, NZS-1. Fikk ikke den helt store godfølelsen fra den, men den var helt grei å spille på og låt fint nok da han hadde klinikk med den. Har ikke sett den i noen butikk ennå, så dermed ikke fått prøvespilt den noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kommer til å tenke "nå skal han skryte av den nye gitaren sin" men den var faktisk helt utrolig god.

Betalte 4000 inkludert frakt, fra butikk.

Tonen var kjempefin, rund og stor.

Kunne låte alt fra twangy Fender (coil split) til muddy Gibson. Mikrofonene er kraftigere enn Seymoure Duncan, og med mer definert midfrekvenser. Veldig inponert over spillbarheten og, lav action og god oppover halsen.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jada, det med SD kan jeg stå for fordi alle tenker på Katana som en 'metal / hardrock' gitar.

Og disse humbuckerne kan måle seg med hvilkensomhelst SD 'metalbucker'.

Fint satt opp ja, justerte strengehøyden litt, og annet småttri.

Kose meg skal jeg :) alltid moro med ei ny dame? :huh:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.