Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste trommesett til under 5k :P


ApoteX

Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe mitt første trommesett, og i tilfelle jeg ikke kommer til å ha trommer så veldig lenge så kjøper jeg meg et til under 5000 kroner,

drit i å komenter prisen :P

Men, Hva er det beste settet man får tak i til under 5000 ? ( I NORGE <-- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ikke et bra sett den til den prisen som du sikkert vet.. nå har aldri handlet i den prisklassen, men tror pearl har et sånn billig sett med noen fæle cymbaler... det er vell stort sett det du får for 5000 hvis du skal ha nytt med cymbaler og at.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du finner et helt allright nybegynner sett til det.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...&tot=127&page=2

Se på www.kickmusic.no også, jeg så at det var noen av de trommene der som hadde en veldig okay pris. Men du vet, du får hva du betaler for. Men som nybegynner bør man som oftest starte med noe så enkelt som kanskje Tama Swingstar :)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok et par tusen for cymballer + stativer på det settet og.

Ellers ville jeg lagt litt mer penger i det og kjøpt et skikkelig sett brukt (men til en bra pris!) så får du alltids igjen pengene når du selger det hvis du går lei. Mye morsommere å spille på skikkelig sett og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis?

Det var jo bare et forslag til et sett som var greit, det fulgte jo stativer med. Man trenger jo ikke kjøpe de dyrerste cymbalene heller. :huh:

Ja forstod det, men poenget mitt var bare hvis du skal ha en shellpack, stativer, cymbaler og alt du trenger for 5000 så får du ikke akkuratt noe særlig. Bare den ene hihaten min koster f.eks nesten 5000.. Trommer er dyrt. Men for all del.. Jeg prøvde bare og si at man kanskje må ut med litt mer enn 5k for og få noe 'brukbart'.

:blink::huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forstod det, men poenget mitt var bare hvis du skal ha en shellpack, stativer, cymbaler og alt du trenger for 5000 så får du ikke akkuratt noe særlig. Bare den ene hihaten min koster f.eks nesten 5000.. Trommer er dyrt. Men for all del.. Jeg prøvde bare og si at man kanskje må ut med litt mer enn 5k for og få noe 'brukbart'.

:blink::huh:

hah! hvis han skal ha et billig øvingssett til 5k. hva får deg til å tro at han trenger en hi-hat til nesten 5k? Hvem trenger i grunn en hi-hat til 5k?

sjekk ut CAMBER C4003X Cymbal Pakke. Tror du får den til rundt 1200,-.. en pakke med 14" hats, 16" crash og 20" Ride.. Funker jævlig fett til et nybegynnersett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe trommesettet det er linken til over, også et billig cymbal sett

Anbefalinger til steder det er lurt å bestille fra?

og INGEN DYRE steder...

Trenger ikke cymbaler av gull :P

Endret av ApoteX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.