Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Deep Purple


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig god konsert! Eneste jeg har å sette ut på er Ian Gillan, han sliter på de høyeste tonene gitt!

Steve Morse er en meget dyktig gitarist, men han klarer ikke å fylle ut plassen til Blackmore. Det er vel umulig uansett.

Blackmore har en helt spesiell spillestil, hver solo han spiller blir virkelig noe for seg selv! Morse klarer ikke dette, soloene hans låt altfor ordinære ut.

Ian Paice holder ennå koken så det holder, og Don Airey er rett og slett fantastisk! Keyboard soloen hans var høydepunktet etter Perfect Strangers!

Roger Glover har også holdt koken gjennom årene.

Setlisten var bra, og blant de nyere låtene funket Rapture of the Deep best! Et av høydepunktene faktisk!

Sett i et en veldig god konsert, og vel brukte penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig god konsert! Eneste jeg har å sette ut på er Ian Gillan, han sliter på de høyeste tonene gitt!

Steve Morse er en meget dyktig gitarist, men han klarer ikke å fylle ut plassen til Blackmore. Det er vel umulig uansett.

Blackmore har en helt spesiell spillestil, hver solo han spiller blir virkelig noe for seg selv! Morse klarer ikke dette, soloene hans låt altfor ordinære ut.

Ian Paice holder ennå koken så det holder, og Don Airey er rett og slett fantastisk! Keyboard soloen hans var høydepunktet etter Perfect Strangers!

Roger Glover har også holdt koken gjennom årene.

Setlisten var bra, og blant de nyere låtene funket Rapture of the Deep best! Et av høydepunktene faktisk!

Sett i et en veldig god konsert, og vel brukte penger!

Fordi Morse prøver å improvisere alt han spiller, hvor Blackmoe baserte seg på Airs og ferdig innøvde arrpegioer!

Men ja, Blackmore var sjef!

Konserten og^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var dritfornøyd med morse, etter min mening er han en mye bedre gitarist enn blackmore(slutt å lev i fortida gutter, blackmore er blitt skrullete og kommer ikke tilbake).. morse stod jo og gliste så det nesten varma opp når han hørte oss synge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk da. Blackmore var en arrogant jævel. Mange ganger så kunne han finne på å sitte bak scenen å spille helt til han skulle spille solo, da gikk han frem. Så selv om han spiller bra så hata han fansen, bandet og det å opptre med bandet. Så han hadde egentlig ødelagt litt. Men hei, jeg forguder han fordetom ;)

Endret av eXX0n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk da. Blackmore var en arrogant jævel. Mange ganger så kunne han finne på å sitte bak scenen å spille helt til han skulle spille solo, da gikk han frem. Så selv om han spiller bra så hata han fansen, bandet og det å opptre med bandet. Så han hadde egentlig ødelagt litt. Men hei, jeg forguder han for det ;)

Enig det ville ikke vert like god stemning i bandet og på konsertene hvis blackmore var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk da. Blackmore var en arrogant jævel. Mange ganger så kunne han finne på å sitte bak scenen å spille helt til han skulle spille solo, da gikk han frem. Så selv om han spiller bra så hata han fansen, bandet og det å opptre med bandet. Så han hadde egentlig ødelagt litt. Men hei, jeg forguder han fordetom ;)

Blackmore selv er den første til å innrømme at han var en jævla drittsekk på den tida.

Han var frustrert over å bli satt i bås som rock\metal gitarist når han hadde mest lyst til å gjøre andre ting. pluss at han og Gillan hadde store ego kollisjoner.

Han hatet og gjøre den samme greia over lengre tid.

Derfor går jeg og håper på nye rock greier fra Ritchie, uansett hva det blir kommer det nok til å rule gata.

Men sjansene er små, selv om han titt og ofte drar fram straten og engl stacken på Blackmores night konserter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.