Web Analytics
Jump to content

Deep Purple

Guest Ziggy Stardust
 Share

Recommended Posts

Guest Ziggy Stardust

Noen som har tenkt seg til Spektrum 29. Januar for å se Deep Purple?

Hadde igrunn vært fett, selvom lineupen er slik den er..

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har selv skaffet meg to billetter til denne konserten og gleder meg helt vilt. Dette er den andre konserten jeg går på noen sinne og siden Deep Purple er yndlingsbandet mitt, så blir det helt sjukt!

Få håpe at de ikke spiller alt for mye fra den nye plata siden jeg ikke er helt imponert over den. Synes den mangla noe av den rytmen og hardheten på riffene som Deep Purple er kjent for. (soloer er nesten ikke-eksisterende) <_<

Skal mest sannsnlig:D Gleder meg noe så sinnsykt:D Selv om det ikke blir det samme med steve morse(har alltid likt blackmore når det gjelder DP)... Steve morse er jo også selvfølgelig bra:D Deep purple begynner jo også å bli ganske gamle nå. Jeg vil ikke høre den radiosendingen hvor de blir splittet opp og aldri spiller fler konserter, uten å ha sett de live.

Jeg var på konserten i Haugesund 20. mai i år, og det var meget bra. Alt i alt en bra uke for meg, siden jeg var på Mark Knopfler i Bergen tidligere den uka :)

Slik som forrige taler her sa så var også jeg litt skuffet over at Blackmore ikke var med, og det ble liksom ikke det samme når Morse ble stående med en 4-5 minutters solo når han bare er "hired help". Kunne også tenkt meg at Jon Lord kunne traktert orgelet, men han var ikke med pga kreft-sykdom mener jeg. Litt kjipt da, mannen arbeider i Norge, men når DP først kommer her så er han ikke med

Jeg var på konserten i Haugesund 20. mai i år, og det var meget bra. Alt i alt en bra uke for meg, siden jeg var på Mark Knopfler i Bergen tidligere den uka :)

Slik som forrige taler her sa så var også jeg litt skuffet over at Blackmore ikke var med, og det ble liksom ikke det samme når Morse ble stående med en 4-5 minutters solo når han bare er "hired help". Kunne også tenkt meg at Jon Lord kunne traktert orgelet, men han var ikke med pga kreft-sykdom mener jeg. Litt kjipt da, mannen arbeider i Norge, men når DP først kommer her så er han ikke med

Du må være vanvittig kreativ!