Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konsert 5/12/03


complex

Anbefalte innlegg

Sytekopper, dette var jo knalltøft!!! Vokalisten har tøff stemme, men mangler masse rutine. Når jeg var 17 og spilte i band så sugde vi ganske mye mer enn dette.

Cover eller ikke? Mye bra låter.

Hvor lenge har dere spilt? Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sytekopper, dette var jo knalltøft!!! Vokalisten har tøff stemme, men mangler masse rutine. Når jeg var 17 og spilte i band så sugde vi ganske mye mer enn dette.

Cover eller ikke? Mye bra låter.

Enig med perottol der.

De fleste som spiller i band i tenårene er innom både gode og ikke fult så

gode prosjekter. Dette er absolutt ikke det værste jeg har hørt.

Kjipt av folk å sitte å pirke på småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det er teit når folk som selv ikke har lagt ut noe av seg selv, kritiserer andre her.

Vel, nå er det complex som har valgt å legge det ut, og det er konstruktiv kritikk som har kommet. Om en person ikke klarer å lage en ting bedre selv betyr ikke det nødvendigvis at den personen ikke kan høre hva som kanskje burde vært annerledes for at han eller hun skulle likt sangen bedre. Men, det er ikke dette vi diskuterer i denne tråden, om dette skal diskuteres videre kan det opprettes en separat tråd til det, innlegg handler heretter om sangene complex la ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om et band har en vokalist som synger surt, synes jeg at bandet burde få vite det om de ikke hører det selv.

Det er jo konstruktiv kritikk hvis man kommenterer stemmen til vokalisten på en ordentlig måte.

Men uansett, stå på Complex, jeg synes dere spiller allright for å være så unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en hovedregel så synes jeg at hvis man har noe å kommentere, noe man ikke liker så SKAL man komme med et forslag til hvordan det kan bli bedre samtidig.

husker at det var en regel vi kjørte på NISS. Veldig smart egentlig. For det første så slipper man personhets, for det andre tvinger det oss til å tenke selv og finne løsninger for at noe skal funke bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god ide!

Har vel vært sånn her og da? men , å offisiellt innføre det kan være en god ide. Samtidig så er det jo NOEN ting som er litt vanskelig å gi sånne tips , men jeg er veldig enig i det :)

Nilsefix

Thomas : OK , da slutter vi NÅ

-

KRITIKK DISKUSJONEN ER OVER GUTTA ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært sånn her generellt. Blir ofte "vokalisten suger" eller "han synger falsk". BASTA: "Gitarene låter spisst"

Derimot burde man si, "vokalisten synger falskt, kanskje han fikk for lite monitor?" Eller "Han synger ikke rent, kanskje han burde sette seg ned å prøve å synge gitte melodier han først spiller på gitaren"

Og "Gitaren låter spisst, kan du ikke prøve å heve mellomtonen og skru ned diskanten istedet?"

Det skal ikke mer til liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.