Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konsert 5/12/03


complex

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alt er eget materiale.. Jeg har skrevet alle sangene for bandet..

Som sagt, dette er egentlig rytme gitaristen, så.

Har dere hørt den gamle vokalisten vår?

Han er kansje tilbake i bandet. Han ville ta en pause, fordi

han hadde så mye annet å gjøre.

Her er et opptak av fra den gamle vokalisten.

Hva synes dere om han?

http://www.flashplane.com/someone_around_melive.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt litt mer idag på opptakene og jeg har et par generelle ting til å påpeke. Bl.a at bassisten burde lære seg å skru basslyd. For det lille man hører av den låter ikke spesielt flott. Jeg drister meg til å tro at det ikke er lydmannen sin feil i dette tilfellet (pga hvordan den "knepper" i bassen). Dessuten høres det ut til at bassisten spiller veldig høyt på scenen, for det er jo nesten ikke noe av ham på opptaket (jeg går ut ifra at opptaket er tappet direkte ut fra mixeren :))

Når det gjelder trommeslageren så slår han ganske så bra til tider BORTSETT fra en litt irriterende detalj: nemlig at han ELSKER basstromme. Virker som om han ikke er istand til å spille rett fram, men MÅ fylle ut på basstrommen hele tiden. Dette blir i mine ører veldig kjedelig, og ikke minst stressende, til tider.

Når det gelder gitarene så synes jeg det er en forbedring fra ting jeg har hørt før. Spesielt synes jeg det låter bedre også. Litt mer mellomtone og definisjon i lyden. Det er bra

Så var det vokalen da :) Hvordan kan han forbedre seg? Det vet jeg ikke helt, bortsett fra å øve på det. Lære seg litt grunnleggende sangteknikk; f.eks puste inn med magen osv osv Sjekk litt rundt med andre vokalister om hvordan DE gjør det

Forresten synes jeg det er helt ok låter til å være laget av 16-17 åringer. Det er jo veldig typisk slik det gjør av band innen denne sjangeren i denne alderen, så det ska dere ikke skjemmes over :)

her er det bare å fortsette å utvikle seg sammen

Vegar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes. Hehe.. Det er kjempemorsomt å spille. Vi er jo bare ungdommer så jeg tror vi har mye, mye mer å gå på. Jeg skal begynne å trene mer på teknikk osv.. Noe som er veldig viktig som jeg burde øve på?

Trommisen har sagt han skal begynne å spille litt enklere å litt mer strait.

Så er det nokså sikkert vi får den gamle vokalisten tilbake.. ;)

SYnes dere han hadde bedre stemme?`

Vi må komme oss i studio å ta opp materiale vårs. Håper på det til januar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.