Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konsert 5/12/03


complex

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe ..

Et morsomt uttrykk jeg tror blir brukt til bildertegning osv som jeg hørte på skolen i dag , som jeg syntes var morsomt ;)

Det er at et bilde ikke er så skarpt og litt sånn , ja , hehe ... Et litt uskarpt bilde...

Måtte bare skrive det ... Morsomt ord

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som alle en egen lyd. Har prøvd å se hvordan det fungerer med mindre vreng å mer mellomtone. Men det er ikke min stil.

Jeg vil ha gitartonen min sånn så den er foreløpig. . Er det noen av dere så hater den, så får dere hate den. Andre liker den kansje. noen liker deb ikke. men jeg synes den den er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe med hate å gjøre (med mindre jeg er tekniker og ikke får frem lyden av gitaren pga manglende mellomtone :)) men mer med hva jeg av erfaring har skjønt fungerer i en setting. Men det snakket vi jo lenge om på msn i går :)

Ja.. men lydmannen vi hadde på den siste konserten vår fikk vaffa inn gitaren min bra. jeg brukte ca 40% av mellomtonen på konserten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket ikke om deg eller noen andre spesielt Nilsefix, har ikke beskyldt deg for personhets før, og har ikke planer om å gjøre det nå heller. Sa det bare på et generelt grunnlag, og complex har tatt kritikken veldig fint synes jeg, lite gnåling fra hans side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.