Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Racer X


Roar

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Soloprosjektene hans er ikke akkurat shredmetal :P Mange som blir negativt overraska nå de hører de. Syns det er ganske bra sjøl, men ikke fordi det er tøft eller rått eller noe, bare jeg syns han er en "bedre øystein sunde" om du skjønner hva jeg mener... Men på høyde med luftgitar + 1 (Som ER rått, tøft og barskt!) som, Racer X er er det aldeles ikke i min bok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soloprosjektene hans er ikke akkurat shredmetal :P Mange som blir negativt overraska nå de hører de. Syns det er ganske bra sjøl, men ikke fordi det er tøft eller rått eller noe, bare jeg syns han er en "bedre øystein sunde" om du skjønner hva jeg mener... Men på høyde med luftgitar + 1 (Som ER rått, tøft og barskt!) som, Racer X er er det aldeles ikke i min bok!!

Lyst til å kjøpe skiva av meg? 100kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Paul Gilbert - King of Clubs. Faen meg møl!

King of Clubs er Gilberts "Beatles" skive... ;) Jeg har ikke denne selv, men har mange andre av Gilberts soloskiver. Jeg synes han har en enormt god evne til å skrive gode melodier, og synger om fine ting. Men langt fra hardrock... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Paul Gilbert - King of Clubs. Faen meg møl!

King of Clubs er Gilberts "Beatles" skive... ;) Jeg har ikke denne selv, men har mange andre av Gilberts soloskiver. Jeg synes han har en enormt god evne til å skrive gode melodier, og synger om fine ting. Men langt fra hardrock... :D

Så en video med han fra Japan, han spilte den "two become one"-låta, Spice Girls anyone? Drøyt å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en video med han fra Japan, han spilte den "two become one"-låta, Spice Girls anyone? Drøyt å se på.

Litt av poenget med at han spiller den er at soloen til Stairway to Heaven har samme akkordprogresjon, og det er den soloen han spiller. Jeg synes Paul Gilbert er en storartet musiker, litt fordi han spiller mye forskjell musikk på en utrolig underholdende måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilbert er tvers igjennom rå! Den unike spillestilen, teknikken, touch og tone så det holder, konge attitude, hysterisk morsom, god låtskriver, allsidig, ...skal vi fylle noen sider sammen, folkens? :wink:

Har ikke hørt plata det er snakk om, men har en del andre plater med pop, punk og sikkert også puddelrock. Og Racer X er bare helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk oppleve å spille med mannen da han gjorde en klinikk i Trondheim for Laney. Var samme opplegget i andre byer i Norge også, et lite antall frivillige fikk jamme med Mr. Gilbert. Morsom opplevelse... Men også veldig mye morsommere for meg enn for de som hørte på... Vil jeg tro.

Kul fyr, tok alt av spilleønsker på strak arm. Allsidig, mildt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.