Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Handle på Music123.com


Elma Lyd

Anbefalte innlegg

Fikk mail av dem i dag, på forespørsel ang. hva slags merker dem ikke sender. Dette var svaret:

Certain manufacturers will not allow authorized dealers to ship their products internationally (specifically, ESP, Roland/Boss/Edirol, Fender/Gretsch/Jackson/Guild/Squier, Yamaha, Ernie Ball, Ibanez, Gibson/Epiphone, Paul Reed Smith, Rickenbacker, Behringer, Taylor, Line6, Digitech, DiMarzio, DOD, JBL and Lexicon). Also, we cannot ship oversized items.

Får kjøpe ett plekter jeg da.

www.magnum.no

ellers er det endel tråder om å handle i utlandet du kansje bør kikke innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk mail av dem i dag, på forespørsel ang. hva slags merker dem ikke sender. Dette var svaret:

Certain manufacturers will not allow authorized dealers to ship their products internationally (specifically, ESP, Roland/Boss/Edirol, Fender/Gretsch/Jackson/Guild/Squier, Yamaha, Ernie Ball, Ibanez, Gibson/Epiphone, Paul Reed Smith, Rickenbacker, Behringer, Taylor, Line6, Digitech, DiMarzio, DOD, JBL and Lexicon). Also, we cannot ship oversized items.

Får kjøpe ett plekter jeg da.

www.magnum.no

ellers er det endel tråder om å handle i utlandet du kansje bør kikke innom

Magnum tar seg litt vel godt betalt for å sende en gitar, synes jeg. Mener jeg betalte litt over 1000 kroner for å få sendt gitaren over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail av dem i dag, på forespørsel ang. hva slags merker dem ikke sender. Dette var svaret:

Certain manufacturers will not allow authorized dealers to ship their products internationally (specifically, ESP, Roland/Boss/Edirol, Fender/Gretsch/Jackson/Guild/Squier, Yamaha, Ernie Ball, Ibanez, Gibson/Epiphone, Paul Reed Smith, Rickenbacker, Behringer, Taylor, Line6, Digitech, DiMarzio, DOD, JBL and Lexicon). Also, we cannot ship oversized items.

Får kjøpe ett plekter jeg da.

www.magnum.no

ellers er det endel tråder om å handle i utlandet du kansje bør kikke innom

Magnum tar seg litt vel godt betalt for å sende en gitar, synes jeg. Mener jeg betalte litt over 1000 kroner for å få sendt gitaren over.

Vel... en JEM7V koster fort 25k i norge. Fra USA kan du få den til 16 + frakt. Sparer fortsatt en del da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail av dem i dag, på forespørsel ang. hva slags merker dem ikke sender. Dette var svaret:

Certain manufacturers will not allow authorized dealers to ship their products internationally (specifically, ESP, Roland/Boss/Edirol, Fender/Gretsch/Jackson/Guild/Squier, Yamaha, Ernie Ball, Ibanez, Gibson/Epiphone, Paul Reed Smith, Rickenbacker, Behringer, Taylor, Line6, Digitech, DiMarzio, DOD, JBL and Lexicon). Also, we cannot ship oversized items.

Får kjøpe ett plekter jeg da.

www.magnum.no

ellers er det endel tråder om å handle i utlandet du kansje bør kikke innom

Magnum tar seg litt vel godt betalt for å sende en gitar, synes jeg. Mener jeg betalte litt over 1000 kroner for å få sendt gitaren over.

Vel... en JEM7V koster fort 25k i norge. Fra USA kan du få den til 16 + frakt. Sparer fortsatt en del da...

For helvete. Tror du ikke jeg vet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har handlet på music123 og der kjøpte jeg en ibanez jem 7vwh til 14000 det er 11000 kr billigere enn i norge. :wink:

men så slapp jeg å betale moms fordi jeg sendte den til noen jeg kjenner så var på ferie der og tok den med seg hjem. :D har du også den muligheten SPARER du mye det kan jeg love deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis kameraten din blir stoppet i tollen (hvis han går på grønt), og gitaren kostet mer enn 6000 norske i utlandet, blir den beslaglagt og solgt på auksjon til fordel for statskassen, samt at han får en bot.

Bare spør agenten til John Obi Mikel, han vet hvordan det fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis kameraten din blir stoppet i tollen (hvis han går på grønt), og gitaren kostet mer enn 6000 norske i utlandet, blir den beslaglagt og solgt på auksjon til fordel for statskassen, samt at han får en bot.  

Bare spør agenten til John Obi Mikel, han vet hvordan det fungerer :)

klistre på noen lapper og si du hadde den med inn..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ta med gammel og rævva morgan-gitar til 500 kroner på flyplassen eller tollsted, få "utførselsbevis", ta med gitaren ut av landet, kast gitaren når du kommer fram, og så på hjemturen vandre fri og frank på grønt, vel vitende om at du har papirene i orden...

Blir du stoppet på grønt, må du enten ha utførselsbeviset i orden, eller kvittering som viser verdi under 6000.

Man kan selvfølgelig også gå på rødt, og betale 25% moms, og ha litt bedre samvittighet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.