Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar, folkens! (Oppdatert med bilder!!)


Captain Koala

Anbefalte innlegg

Jaja, da ble Yamaha Pacificaen plutselig pensjonert og en Ibanez s470 hoppet frem :twisted:

Den har hatt to eiere før meg såvidt jeg veit - _MASTER_ og Terrafanatica.

Også har den forandret seg littegrann :mrgreen:

Før så den slik ut:

Ibanez.jpg

Har fått av dekoreringen på den. Det tok meg 4 timer og cirka 50 q-tips.

Skikkelig digg å spille på ass! Elsker floyd rose :mrgreen:

Skal se om jeg får ordna noen bilder i morgen, så dere kan se hvor fin hun er blitt! :wink:

Lurer forresten på en ting: Det buzzer/skurrer litt på 12. bånd på E strengen (den mørke) og jeg mistenker at halsen er litt skjev eller noe.

Tror ikke jeg våger å fikse på det selv, skal jeg kanskje ta den med til en musikkforretning i nærheten? Tenkte kanskje å ta den med til Sagevik (Sandnes).

Endret av Trickster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:P Skulle egentlig bytte den imot LP Custom'en min for mange måneder siden, men foreldrene mine ville ikke kjøre meg opp til Oslo :P dessuten ville de ikke at jeg skulle bytte den vekk siden det er konfirmasjons gava mi

hørt om posten ?

Ikke **** om jeg sender en gitar i posten...vil heller ikke motta en gitar i posten...Jeg er litt for redd for et instrument til å gjøre det...Og nei, jeg har ikke koffert til Lp'en

...foreldrene mine ville ikke kjøre meg opp til Oslo

...hørt om Sørlandsexpressen?

Kom igjen da!!! vær snille med meg...jeg hadde ikke penger til buss på den tia...dessuten så hater jeg buss...serriøst...men men... Jeg er glad i LP'en min jeg :) Og det var kanskje en smule frivillig overdrivelse i det første innlegget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om å respektere affeksjonsverdien på en konfirmasjonsgave?

Ja, og det var en av grunnene til at jeg beholdt LP'en og...Jeg er ganske impulsiv av meg egentlig....

Men hallo! La oss ikke diskutere det i tråden til Trickster. la oss heller si: Fet gitar du har anskaffet deg Trickster ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.