Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar, folkens! (Oppdatert med bilder!!)


Captain Koala

Anbefalte innlegg

du kan jo prøve og ta den med til sagevik, men det er stort sett ingen der som har peiling.. jobber bare tilbakestående snåle folk der ute .. prøv heller musikk senteret i sentrum..

Vi har jo to avdelinger i Sagevik - Sandnes og Stavanger. Snakker du om den i Stavanger, eller begge? :mrgreen:

Tenkte hovedsakelig på den i Sandnes (kvadrat), men den i Stavanger er ikke noe bedre.. Der har du han rare med brillene som ikke vet forskjellen på en gitar og et piano.. ;)

Hehehe, ja har sett han :lol:

Noen som veit hvor jeg får fatt i sånn intonerings-verktøy for zr tremmen? Tror det er en spesiell skrue jeg må bruke.

Ellers kan jeg trenge litt veiledning i bytte av strenger. Link, eller generelle tips mottas med takk :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:P Skulle egentlig bytte den imot LP Custom'en min for mange måneder siden, men foreldrene mine ville ikke kjøre meg opp til Oslo :P dessuten ville de ikke at jeg skulle bytte den vekk siden det er konfirmasjons gava mi

hørt om posten ?

Apropo!! Jeg bor i Buskerud nær Drammen! Ønsker å kjøpe en amp til en fyr i Kristiansund (Lagt oppe på vestlandet) Har sett på tog og sånn for den er vel ganske dyr å sende i posten (stack)... Noen som tilfeldigvis vet om en billig måte (buss el. lignende) å komme seg ditt? Lønner det seg å kjøre til Bergen med tog først el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo prøve og ta den med til sagevik, men det er stort sett ingen der som har peiling.. jobber bare tilbakestående snåle folk der ute ..

Du har skrevet mye rart, men dette tar kaka! Sagevik har kompetente folk, dessuten en fantastisk

service som du sjelden finner maken til her til lands.

''Tilbakestående'' folk på Sagevik? Det er vell det dummeste jeg noen gang har hørt. De er så greie

og ålreite på Sagevik som det går an å bli. Er ikke forruten grunn at de ble årets musikkforhandler!

Think twice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, dette var jo et hyggelig gjensyn, men denne tråden burde vært på et museum.

Sagevik har forresten flott service, men har du hørt om "Freedom of speech"? ;)

edit: Jo jo, takk skal du ha. Gitaren blir flittig brukt og spilt på scene omtrent hver helg. :)

Endret av Trickster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.