Web Analytics
Jump to content

Alexander “Howard” Dumble er død

Hardi
 Share

Recommended Posts

9 timer siden, CaptainSexy skrev:

Hvil i fred! Har aldri prøvd en ekte Dumble, men elsker den enorme cleanlyden og krønsjen fra de ampene. En strat og en Dumble gir meg gåsehud i timesvis.

Nysgjerrig: Om du aldri har prøvd en Dumble, har du i så fall prøvd en slags klone eller noe?

Siden du skriver: "En strat og en Dumble gir meg gåsehud i timesvis.", mener jeg?

Sorry om jeg fremstår vanskelig her, men jeg prøver bare å forstå hva du mener.

41 minutter siden, Gubbe skrev:

Nysgjerrig: Om du aldri har prøvd en Dumble, har du i så fall prøvd en slags klone eller noe?

Siden du skriver: "En strat og en Dumble gir meg gåsehud i timesvis.", mener jeg?

Sorry om jeg fremstår vanskelig her, men jeg prøver bare å forstå hva du mener.

Korrekt! Hadde en 50w Dumble-klone en stund. Litt One trick pony, men jæskla bra triks! 

Sånn boutique-sak?

I tilfelle undres jeg litt over alle mytene rundt Dumble - og hvordan han angivelig druknet alle kretskort i epoxy for å unngå replicas...

Hadde han noen utvalgte som fikk innblikk, eller er det rett og slett ikke så veldig mye mer avansert enn confirmation bias?

Edited by Gubbe

4 timer siden, Gubbe skrev:

Sånn boutique-sak?

I tilfelle undres jeg litt over alle mytene rundt Dumble - og hvordan han angivelig druknet alle kretskort i epoxy for å unngå replicas...

Hadde han noen utvalgte som fikk innblikk, eller er det rett og slett ikke så veldig mye mer avansert enn confirmation bias?

Dette var en Ceriatone JM50, så var ikke en særlig dyr sak. 6000,- brukt eller noe. 

Heeeelt ubrukelig loop, men grisekul reverb man kunne «overdrive». Veldig stiv og midt i fleisen-lyd, men en liten kompressor myknet lyden. 

Både han og Klon-duden druknet jo alt i guffe..