Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Alexander “Howard” Dumble er død


Hardi

Anbefalte innlegg

9 timer siden, CaptainSexy skrev:

Hvil i fred! Har aldri prøvd en ekte Dumble, men elsker den enorme cleanlyden og krønsjen fra de ampene. En strat og en Dumble gir meg gåsehud i timesvis.

Nysgjerrig: Om du aldri har prøvd en Dumble, har du i så fall prøvd en slags klone eller noe?

Siden du skriver: "En strat og en Dumble gir meg gåsehud i timesvis.", mener jeg?

Sorry om jeg fremstår vanskelig her, men jeg prøver bare å forstå hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Gubbe skrev:

Nysgjerrig: Om du aldri har prøvd en Dumble, har du i så fall prøvd en slags klone eller noe?

Siden du skriver: "En strat og en Dumble gir meg gåsehud i timesvis.", mener jeg?

Sorry om jeg fremstår vanskelig her, men jeg prøver bare å forstå hva du mener.

Korrekt! Hadde en 50w Dumble-klone en stund. Litt One trick pony, men jæskla bra triks! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn boutique-sak?

I tilfelle undres jeg litt over alle mytene rundt Dumble - og hvordan han angivelig druknet alle kretskort i epoxy for å unngå replicas...

Hadde han noen utvalgte som fikk innblikk, eller er det rett og slett ikke så veldig mye mer avansert enn confirmation bias?

Endret av Gubbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gubbe skrev:

Sånn boutique-sak?

I tilfelle undres jeg litt over alle mytene rundt Dumble - og hvordan han angivelig druknet alle kretskort i epoxy for å unngå replicas...

Hadde han noen utvalgte som fikk innblikk, eller er det rett og slett ikke så veldig mye mer avansert enn confirmation bias?

Dette var en Ceriatone JM50, så var ikke en særlig dyr sak. 6000,- brukt eller noe. 
 

Heeeelt ubrukelig loop, men grisekul reverb man kunne «overdrive». Veldig stiv og midt i fleisen-lyd, men en liten kompressor myknet lyden. 
 

Både han og Klon-duden druknet jo alt i guffe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.