Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Selge JEM 2003, pris?


Sneidar

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal selge en JEM fra 2003 som jeg har hatt noen år, men jeg har ikke peiling på gitar og det er så mange modeller at andre gitarer på Finn er lite hjelp i.

Eneste jeg har er prisen jeg kjøpte den for i 2014. Den har original kasse og to små hakk i finish.

Hvordan kan jeg finne en pris å sette på Finn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Glemte å ta nye bilder og nå er jeg bortreist et par uker, men jeg kan legge ut bildene fra annonsen da jeg kjøpte den. Må selvsagt sjekke og ta nye bilder, men tror tilstanden skal være mye lik i dag. Det er to hakk, men det ene er ikke så lett å se på bildet, så jeg satte på en pil.

93_2111780988.jpg

93_1685014418.jpg

93_1031605752.jpg

93_506125362.jpg

93_957106337.jpg

93_974588773.jpg

93_1669104114.jpg

Endret av Sneidar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig klar over at den er verdt det noen er villig til å betale for den, så det blir alltid synsing før den er solgt, men deres synsing er langt bedre enn min. :D 

Det viktigste er å finne en fornuftig pris å legge den ut for på Finn, så får jeg se hva som dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ville sagt opp mot 15k, men her det e jo markedet som bestemmer.

Edit: Det koster jo ikke å legge den ut for 20k til å begynne med. Det verste som kan skje, er at du ikke får noen henvendelser. Vil du være sikker på å selge relativt fort, er det nok lurt å legge seg betydelig lavere.

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubetydelige hakk, og enkelt å dekke over med litt neglelakk (så lenge man informerer i annonsen). 

Som nevnt, så er Ibanez veldig ettertraktet i Norge, men få er villig til å betale. Noen ganger så gir ikke prisene noe mening i det heletatt. Mener å huske at JEM har vært veldig ettertraktet, litt av og på. Ville lagt meg høyt og åpen for bud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.