Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[SELGES] Eastman AR810CE Archtop


nikotro

Anbefalte innlegg

Jeg selger en godt brukt Eastman AR810CE archtop/jazzgitar oppgradert med Kent Armstrong 12 pole flytende pick-up. Gitaren er satt opp med TI JS112, har meget lav action og låter fint.

Spesifikasjoner: Body Dimensions: 17´´ X 3 1/8´´

Cutaway: Venetian

Top Wood: Solid Hand Carved Spruce

Back/Sides Wood: Hand Carved Maple

Body Binding: 7-ply ivoroid/black

Neck Woods: Maple

Fingerboard: Ebony

Nut Width: 1 3/4´´

Scale Length: 25´´

Frets: 22 Nickel – Silver

Pickguard: Ebony

Inlays: None

Pick-up: Single Floating Kent Armstrong

Controls: Volume & Tone, pickguard mounted

Bridge: Ebony compensated, 2 3/32´´ Spacing

Tailpiece: Gold & Ebony Trapeze-style

Tuners: Gotoh w/ ebony buttons

Original Eastman kasse følger med.

Nypris på denne modellen hos 4sound er kr 31889,-. Merk at den jeg selger har flytende pick-up og to tommelpotmetre som er skjult under plekterbrettet, mens de nye utgavene har humbucker og to potmetre frest inn i topplokket.

https://www.4sound.no/717262_eastman_ar810ce_-_classic_nitro_gloss_finish_single_lollar_custom_wound_imperial_gold_humbucker_w

Pris: kr 15000,-

Den befinner seg i Frogn.

Jeg selger for å finansiere annet utstyr, så det er ikke aktuelt med bytter denne gangen.

IMG_0899.thumb.jpeg.515ebd248d78c3c99655996b52176905.jpeg

IMG_0898.thumb.jpeg.62d256bf5eb1b558e3a78252a46233e4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mislykketmusikant skrev:

jeg er ikke interessert i å kjøpe, men jeg er veldig interessert i å høre hvilket inntrykk du har av eastman. fine ting? har hørt mye bra, og er interessert i mandolinfamilien deres.

Mitt inntrykk er at dette er godt håndverk. Halsen er lettspilt, med mulighet for meget lav strengehøyde uten båndklirr. Alt av hardware og elektronikk er av ypperste klasse. Jeg er veldig fornøyd med gitaren, men må prioritere å oppgradere studioet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.