Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring med Ibanez S521?


SverreM

Anbefalte innlegg

  • MartheyG changed the title to Erfaring med Ibanez S521?
1 time siden, Naigewron skrev:

Tips: Prøv å skrive litt mer beskrivende emnefelt når du starter tråder :) 

Har ikke spilt akkurat den, men S-serien til Ibanez er stort sett veldig ålreite gitarer til gode priser. Veldig lett vekt og komfortabel hals.

Taes til etterretning 👍 har en stratocaster deluxe mexico og tenkte på en gitar i litt motsatt ende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen spesielle preferanser? Hva skal du spille av sjanger?

Er det ok med tynn hals, tremolo, varm og fyldig mahogny preg i en veldig slank kropp, så er det innenfor med en Saber. Ville vurdert å skifte humbuckerene. 

Jeg hadde en S320 som var helt kurrant til en billig penge. Men skulle jeg kjøpt ibanez igjen, så ville jeg gått for RG550. Ser stadig RG550 EX til rimelig penge på finn (rundt 4k). De er minst like gode som standard RG550, bare mindre ettertraktet og gir dermed mer for pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjanger heller mot gilmour og satriani. Metall er ikke min greie. Tremolo skal jeg ikke ha denne gangen.. er ute etter en 24 frets lettspilt gitar til stort sett solospilling.. spiller sjeldent riff og den slags. Tror nok jeg satser på S521 etter tråling opp og ned på nettet🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, SverreM skrev:

Sjanger heller mot gilmour og satriani. Metall er ikke min greie. Tremolo skal jeg ikke ha denne gangen.. er ute etter en 24 frets lettspilt gitar til stort sett solospilling.. spiller sjeldent riff og den slags. Tror nok jeg satser på S521 etter tråling opp og ned på nettet🤔

Høres ut som du har tenkt gjennom dette og gjort research - da er det bare å gi gass :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.