Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Keiser - Scourge of the Wicked (ny singel)


Skullkrusher

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Åpna denne fanen når du la det ut, og har vært litt treg, men nu har jeg altså endelig fått hørt på!

Jeg syns det her er bra greier. Den riffete åpninga minner meg om Satyricon. Men så midt inni her er noe veldig flotte melodiøse post-black-metal-greier på gitar—dere kunne spilt meg denne delen og sagt at det var ei ny låt fra Lâche (for å ta et anna Trondheimsband), og jeg ville ikke tvilt. Jeg er typisk ikke fan av gitarsoloer, og denne er intet unntak. (Litt for rocka for meg, rett og slett.) Men slutten er en veldig flott utbrodering av begynnelsen da, og det er viktig å finish strong!

Gleder meg til å høre skiva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at dette er et stykke unna det jeg hører på til vanlig, men jeg er absolutt i stand til å høre at dette er godt håndtverk! Gitarsoloen synes jeg er veldig fin, og gitar-lyd og- spilling er generelt topp klasse! Produksjonsmessig er det også veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, takk for alle tilbakemeldingene! Det betyr masse. Kommer en ny singel etter hvert, poster den helt sikkert her. :) 

Når det kommer til produksjon så har vi løst det meste selv, foruten trommeinnspilling og mastering. Vi vurderte å bruke div. plug-ins for gitar og bass, men endte opp med å bruke forsterkere, noe jeg er ganske fornøyd med. Når man har et øvingslokale med god akustikk er det greit å bruke det til innspilling også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.