Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rotary-tips?


Arkadian

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med denne? Jeg har hørt det som er av demoer, men det er jaggu ikke lett å gjøre seg opp en kvalifisert mening på bakgrunn av det. Tremoloene låter knallbra, men rotary-effekten er det ikke helt lett å blir klok på hvor god er. Men den låter iallfall mindre komprimert ihjel enn Vibraclonen min gjør.

Tremolo-Top_large.png.4d2aad85808c08c27ec6bd2816c9e20a.png

Endret av Arkadian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet bare at de der er laget for krig. Solide saker. Var fornøyd med min RV7 en gang i tiden... men ikke derfor jeg stakk innom. Det ligger en Strymon Lex på Finn. Du finner ikke bedre leslie sim til gitar IMHO... Du nevnte ikke noe om hvor mye du kunne legge i en pedal så... rimelig til Strymon å være. Hadde selv en før og den er dritbra. Solgte til fordel for Mobius fordi plass og trengte flere effekter og Midi kontroll, selv om der er litt kompromiss på lyden...

https://www.finn.no/162423496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Griffin skrev:

Vet bare at de der er laget for krig. Solide saker. Var fornøyd med min RV7 en gang i tiden... men ikke derfor jeg stakk innom. Det ligger en Strymon Lex på Finn. Du finner ikke bedre leslie sim til gitar IMHO... Du nevnte ikke noe om hvor mye du kunne legge i en pedal så... rimelig til Strymon å være. Hadde selv en før og den er dritbra. Solgte til fordel for Mobius fordi plass og trengte flere effekter og Midi kontroll, selv om der er litt kompromiss på lyden...

https://www.finn.no/162423496

Sannelig. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å betale mer enn en frognertier, men dette er vel bortimot et røverkjøp for Strymon Lex. Mulig jeg slår til på denne. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Arkadian said:

Sannelig. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å betale mer enn en frognertier, men dette er vel bortimot et røverkjøp for Strymon Lex. Mulig jeg slår til på denne. Takk for tipset!

Husk at du trenger mye strøm tilgjengelig for Strymon-boksene (250 mA).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Naigewron skrev:

Husk at du trenger mye strøm tilgjengelig for Strymon-boksene (250 mA).

mye? Pokker, det er en dealbreaker. De isolerte utgangene på strømforsyningen min er på 200 mA hver. Orker ikke kjøpe ny strømforsyning ennå en gang, og jeg nekter å ha flere på brettet samtidig, etter at jeg nå nylig endelig har greid å komme ned i én. Takk for at du sa ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, Arkadian said:

mye? Pokker, det er en dealbreaker. De isolerte utgangene på strømforsyningen min er på 200 mA hver. Orker ikke kjøpe ny strømforsyning ennå en gang, og jeg nekter å ha flere på brettet samtidig, etter at jeg nå nylig endelig har greid å komme ned i én. Takk for at du sa ifra!

Reell strømtrekk er målt til rundt 190 mA; jeg kjørte min BlueSky på 200 mA på et tidligere brett. Du får avgjøre om det er verdt forsøket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2019 den 14.44, Naigewron skrev:

 Du får avgjøre om det er verdt forsøket.

Nei, jeg tror jeg skrinlegger hele greia. Kjøpte litt spontant en billig EHX C9 i dag, så jeg går over fra orgeletterlikning til orgelemulering, med innebygd leslie den veien. Altså hvis C9-en er så bra som det virker som den er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.