Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Harley Benton


Skullkrusher

Anbefalte innlegg

Har noen av dere erfaringer med Harley Benton-gitarer? Fant ikke noen tråder som var veldig generelle (og jeg lette i minst 10 sekunder!). Noen YouTubere roser de opp i skyene mens andre er mer skeptiske. Må innrømme at jeg blir veldig fristet til å kjøpe enten en Strat-variant, eller den Eclipse-varianten de har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god stund siden jeg solgte den, så du må ta svaret med en klype salt. Jeg mener å huske at det var "innafor", det som var slappest var pickups. Hadde planer om å skifte ut, men det ble så mange gitarer at jeg solgte den i stedet for.

Det kan jo godt tenkes at andre modeller er annerledes. Man merker at det er rimelige gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to stykker. Jeg var veldig skeptisk til disse gitarene, men kjøpte egentlig den første etter å ha prøvd en kompisen min har. Dette er en av LP kopiene 450 ettellerannet... Jeg var faktisk ganske imponert over hvor god denne var! Til den prisen er det ufattelig hvordan de får det til. Jeg husker da jeg begynnte å spille på begynnelsen av 90 tallet, da du ikke var i nærheten av å få noe spillbart til den prisen.. Ihvertfall ikke nytt. Jeg leser folk har hatt litt forskjellige erfaringer med disse HB'ene, men mine to har vært utelukkende positive. Pris kontra kvalitet er det en  No brainer mener jeg, men ikke forvent deg Gibson eller fender kvalitet. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.