Web Analytics
Jump to content

Harley Benton

Skullkrusher

Recommended Posts

Har noen av dere erfaringer med Harley Benton-gitarer? Fant ikke noen tråder som var veldig generelle (og jeg lette i minst 10 sekunder!). Noen YouTubere roser de opp i skyene mens andre er mer skeptiske. Må innrømme at jeg blir veldig fristet til å kjøpe enten en Strat-variant, eller den Eclipse-varianten de har. 

Det er en god stund siden jeg solgte den, så du må ta svaret med en klype salt. Jeg mener å huske at det var "innafor", det som var slappest var pickups. Hadde planer om å skifte ut, men det ble så mange gitarer at jeg solgte den i stedet for.

Det kan jo godt tenkes at andre modeller er annerledes. Man merker at det er rimelige gitarer.

Jeg har to stykker. Jeg var veldig skeptisk til disse gitarene, men kjøpte egentlig den første etter å ha prøvd en kompisen min har. Dette er en av LP kopiene 450 ettellerannet... Jeg var faktisk ganske imponert over hvor god denne var! Til den prisen er det ufattelig hvordan de får det til. Jeg husker da jeg begynnte å spille på begynnelsen av 90 tallet, da du ikke var i nærheten av å få noe spillbart til den prisen.. Ihvertfall ikke nytt. Jeg leser folk har hatt litt forskjellige erfaringer med disse HB'ene, men mine to har vært utelukkende positive. Pris kontra kvalitet er det en  No brainer mener jeg, men ikke forvent deg Gibson eller fender kvalitet. 😉