Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Albumslipp The Space - Florescence


nikotro

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Det er kanskje litt lettere å navigere fra disse?

Vi er i utgangspunktet to om denne utgivelsen, men har med noen dyktige medhjelpere på flere av låtene. Alle låtene er komponert, spilt inn og produsert av oss begge. Mastringen har min gode venn Tommy (den andre av oss to) stått for. Etter å ha brukt noe tid på å undersøke hvordan musikken vår best kunne distribueres, falt valget på DistroKid. De holder til i USA og distribuerer, i følge hjemmesiden, til "Spotify, iTunes, Apple Music, Pandora, Amazon, Google Play, Tidal, iHeartRadio, YouTube, Deezer and 150+ other stores & streaming services." Det finnes flere sammenlikninger med andre tjenester samt reviews på nettet, for de som måtte være interesserte i temaet.

All innspilling er gjort i mitt (hjemme-) studio med en blanding av akustiske/elektriske instrumenter, loops, programmerte trommer/perkusjon og annen form for lyddesign. Jeg har stått for gitarer og bass (unntatt på Wind, Confluence og Same Difference), samt akustiske trommer på deler av noen låter.

De andre som bidrar på albumet er:

Christine Omsland Nikolaisen - fløyte på Wind

Thomas Edvardsen - piano på Dunes og Confluence

Morten Brøten - bass på Wind, Confluence og Same Difference

Endret av nikotro
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.