Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Greasykid [12.10.05] Oppdatert!!


Greasykid

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Guuud så lekker den JEM10then er.

Spiller du noe på den, eller er den bare til pynt?

Den blir spilt på en del. Kan jo ikke la den ligge der å ikke bli brukt. Den er jo også ganske så fin å spille på får en si... ;)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lagt lista for forventninger til forsterker MEGET høyt nå, bare så du er klar over det. Jeg blir muggen hvis du nå poster bilde av en Peavey Blazer 158 eller en Cube 30.

JÆVLIG digge gitarer, forresten.

Jeg liker ikke sveitserost, så JEM-en var ikke helt min ting, men Wolfgangen var knall.

Hvor kjøpte du klistremerket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en standard med klistremerker (fy!) eller er det custom?

Er nok ikke noe custom fra Peavey på denne gitaren desverre. Klistremerket ble kjøpt inn av en grunn; nemlig å få gitaren til å se litt mer brukt ut når jeg skulle gjennom tollen i Norge. Den er nemlig kjøpt i Houston. Men så kom jeg hjem og syns egentlig merket var ganske så stilig, pluss at det vitner om at jeg kanskje er noe paranoid når det kommer til tollere og hva de kan finne på å gjøre... ;)

Når det kommer til selve merket, så vet jeg ikke om det er standard eller custom. De hadde haugevis av merker der jeg kjøpte det, men ingen like. Det kan jo bety at det er et custom merke. Tenkte ikke på å spørre om det. Men, men..... Gitaren er en av de bedre jeg har vært borti. Morsom å spille på. Virker liten, men er større enn sin fysiske form... ;)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.