Web Analytics
Jump to content

Fender Supersonic 22

askret

Recommended Posts

Har hatt denne hjemme noen dager, den trengte litt pleie pga mye støy, konstant.. Etter hvert viste det seg bare å være rusk i inputen! Litt dusjing med contact cleaner og litt jukking med kabelen så ble den stille igjen. Så da har jeg jo fått spillt litt på den, en helt fantastisk liten amp. 22 watt og vintage clean kanal, samt en Burn vrengkanal. Og begge låter jo helt vanvittig bra! Men det vanlige Fender syndromet, null volum opp til 1.5, så er det litt volum, og så er det sinnsykt volum! Knappen på aldri over 3 hjemme iallfall... Kjørte den på vreng sammen med Marshall DSL20 Ultra Gain kanalen, og fytterakkeren det låt solid og stort og tøft! Kan absolutt anbefales denne Supersonicen!

Den blir hos meg til over helga......

IMG_1385.JPG

• 2 weeks later...

Jeg hadde en sånn i flere år og var fornøyd med den. Jeg hadde ingen problemer med støy, alt fungerte som den skal. Likte ikke den original høyttaleren, men likte godt lyd med Greenback. Drive kanalen var ikke noe for meg, likte bedre clean kanal med OD eller Fuzz pedaler. Boost funksjon på clean kanalen og effect loop er super.  Alt i alt, en fin forsterker men jeg vil 9 av 10 ganger valgt en Fender Deluxe Reverb 65 eller 68 innsted for Supersonic. 

Edited by zed