Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling av billig akkert.


Evil_Caprino

Anbefalte innlegg

Hei!

Har null og niks peil på akustisk gitar. Tenkte det hadde vært greit å ha noe i sofakroken. Tenkte sånn cirka 2-3 tusen på bruktmarkedet. Kommer mest til å spille blues og classic rock på en akustisk vil jeg tro. Gjerne være grei til slide også. Trenger ikke mic og elektronikk men ok hvis den har.

Link gjerne til noen gode kjøp på Finn hvis du gidder. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, germaniumkid skrev:

Yamaha LL6. Mener den ligger på rundt fem lapper ny. Finner du den på bruktmarkedet tror jeg du blir fornøyd. Jeg har vært borti et par eksemplarer av denne og det er rett og slett imponerende tatt prisen i betraktning. 

Ligger en på Finn til 4 lapper men det er litt over budsjett.

Noen som vet noe om denne https://www.finn.no/101480412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde handlet en flakong med tynt lynlim, sånn som RC-folket bruker til å lime fast dekkene til felgen med, maskert litt, og så dryppet på det. Det trekker seg lynraskt inn.  Så kan du legge på bittelitt klarlakk, våtslipe ned, og polere opp. 

I mitt hode er dette ganske risikofritt og greit, hvis du ikke har 20 tommeltotter. Raff gitar, da.

Gitaren er jo nesten gratis, sammenlignet med hvordan den framstår mht. kvalitet. Nesten så jeg blir fristet til å plage junior som bor i Tronheim til å plukke den opp for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.