Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Basscentral.com


åsmund

Anbefalte innlegg

Ja, det blir gøy. Hørt masse bra om den bassen der. Poste bilder når den kommer!

Roger Sadowsky regna frakten til å komme på mellom 150 og 170 dollar når jeg snakka med han i sta. Da med fedex....Men det var bare noe han tippa da, skulle komme tilbake til det når jeg bestilte.

Fikk du basscentral til å skrive på lavere verdi, slik at du sparer moms? Jeg har tenkt til det, men kom så brått til å tenke at da gjelder vel heller ikke forsikringa til fedex for mer enn verdien jeg skriver på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de nevnte noe om det, skal si ifra om det! har btw bytta fra music123 til basscentral! skal poste bilder av den og!

skal bestille en J-Retro preamp og stash fram dem snarest igjen.

blir fett når din Sadowsky kommer og!!!

gggggg.....GAS!

unitrear.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det blir gøy. Hørt masse bra om den bassen der. Poste bilder når den kommer!

Roger Sadowsky regna frakten til å komme på mellom 150 og 170 dollar når jeg snakka med han i sta. Da med fedex....Men det var bare noe han tippa da, skulle komme tilbake til det når jeg bestilte.

Fikk du basscentral til å skrive på lavere verdi, slik at du sparer moms? Jeg har tenkt til det, men kom så brått til å tenke at da gjelder vel heller ikke forsikringa til fedex for mer enn verdien jeg skriver på?[/quote']

150-170 dollar høres veldig billig ut, måtte ut med over 200 dollar selv når MTD bassen min ble fraktet med fedex.

Forsikringen gjenspeiler verdien som er blitt satt på bassen ja. Så visst du ber om å sette ned verdien på bassen, vil du selvsagt få mindre penger tilbake visst bassen blir ødelagt eller tapt i posten. Men det er lite sannsynlig det skjer. Begge bassene jeg kjøpte fra USA kom fram på antatt dag og ikkje ein bulk på esken de var i heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri turt å bestille noe sånt over nettet. Hva er deres erfaringer med det?

Har aldri hatt problemer med å bestille over internett enten det gjelder bassgitarer, strenger eller bøker. Lønner seg å undersøke litt rundt for å finne ut om den butikken du ønsker å handle med har gode tilbakemeldinger fra tidligere kunder. F.eks her i gitarnorge :) . Eller visst du ønsker å handle fra USA er www.talkbass.com en bra plass å finne forumbrukerenes meninger om de forskjellige bassbutikkene. Så å sjekke forum er en viktig hjelpemiddel å bruke visst du er usikker på om det er trygt å handle på ei internettside du har funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeavyBassDude

hmmm.. var ikke med UPS de sendte til meg.. Jeg husker ikke navnet på de de brukte når jeg fikk geddy'en min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. var ikke med UPS de sendte til meg.. Jeg husker ikke navnet på de de brukte når jeg fikk geddy'en min....

Kan det være Bax global? Det brukte Bass Central når de skulle sende fretlessen til meg. Var billigere enn UPS. Men tror de bruker det kun visst det er snakk om forholdvis billige basser, da Bax Global ikke forsikrer gjenstander for mer en $500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeavyBassDude
hmmm.. var ikke med UPS de sendte til meg.. Jeg husker ikke navnet på de de brukte når jeg fikk geddy'en min....

Kan det være Bax global? Det brukte Bass Central når de skulle sende fretlessen til meg. Var billigere enn UPS. Men tror de bruker det kun visst det er snakk om forholdvis billige basser' date=' da Bax Global ikke forsikrer gjenstander for mer en $500.[/quote']

Ja, det var den prisen de satt på geddyen, jeg hadde ikke tapt så VELDIG mye om den hadde blitt ødlagt, men sånn som de pakker de skulle de ha vært VELDIG voldelig mot pakken..

BAX trodde tydligvis at de kunne la Bassen ligge 5 dager i Amsterdam...:P Begynte etterhvert å bli litt irritert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.