Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Basscentral.com


åsmund

Anbefalte innlegg

Har ikke handlet fra dem selv, men vet at de er meget bra. Ingenting å bekymre seg for. Du bør regne 25 %mva + frakt. Bare send en mail til en av gutta, så får du svar med en gang. Da regner de også ut frakten for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeavyBassDude

Disse Er til å stole på, Kjøpte Geddy lee Jazz bassen min fra de, nøyaktig hva frakt kommer på kan jeg ikke si, det kommer ann på hva de sender den med, men servicen e på top ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste sider oppgir uten mva.

Stemmer det. De har ikke moms i florida heller, så da tar du prisen som står på basscentral sin side, pluss på frakt (i dollar), gang det med dollar kursen (da får en prisen i kroner) og til slutt gang det siste beløpet (som er nå i kroner) med 1,25 (som er vår moms).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg prøver basscentral jeg også, skal bestille en geddy lee derifra

Go for it! Har selv kjøpt bass fra basscentral og alt fra bestilling til sending gikk smertefritt. :)

Hørt mye bra om geddy lee bassen, er visst en av de mer populære bassene fender selger for tiden. Så er den fin også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg prøver basscentral jeg også, skal bestille en geddy lee derifra

Go for it! Har selv kjøpt bass fra basscentral og alt fra bestilling til sending gikk smertefritt. :)

Hørt mye bra om geddy lee bassen, er visst en av de mer populære bassene fender selger for tiden. Så er den fin også! :D

hell yes :D men skal nok skifte plekterbrett på den, til red tortoise (de gamle 60talls fendere hadde de)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :D vet ikke, shipping var litt dyrere enn jeg trodde, 230$, men jeg klarer meg med det. regner med det er ups eller fedex. mulig USPS. masse hyggelige priser på utstyr, J-Retro preamp til jazzbass for 250$, mens den koster 175£ i England.

GLEDER DEN FEITE RÆVA AV MEG :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.