Web Analytics
Jump to content

Foo Fighters - In Your Honor

complex
 Share

Recommended Posts

Fikk skiva på Torsdag, limited edition.... Det tar alltid en stund før jeg vet om skiva er bra eller ikke, men ved førte gjennom høring ble jeg sittende og høre hele de fire første sangene, på rocke plata. Sangene In your Honor, Best of you og Last song har pekt seg ut så langt...synes de er drit bra!! Er STOR Foo Fighters fan og har gleda meg til dette lenge...men må bruke litt tid for å finne ut hvor bra dette er...

Det er ihvertfall ingen tvil om at Dave er en sinnsykt bra låtskriver!!!

Jeg liker rocke-plata veldig godt, men jeg syns det ble litt tamt at de skulle lage en hel cd med rolige låter. det funket liksom greit med de få de hadde på one by one, men nå ble det litt i overkant.

Er egentlig litt enig i at det ble litt mye med en hel cd med rolige greier, kunne ha lurt inn et par av de bra akkustiske på rocke plata og laget et album ut av det....men tror de var litt gira på akkustisk, etter times like these og everlong i akkstiske versjoner, som er drit bra!

I følge dave ble den akkustiske plata så bra at den kicka assen til rocke plata, så de måtte spille in rocke plata på nytt!!