Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering til 4.1.12.2 den 7 juni


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Husker man kunde bytte mellom "Wysiwyg"- og "tag/ren tekst"-mode tidligere ... Var en symbol oppe til venstre mener jeg ... en penn eller noe ?
Var vel under 'avansert redigering' ? 

Jeg syns det gjør formattering av innlegg så mye enklere ! Spes hvis man limer inn tekst fra andre sider, og formatteringa følger med ... 

 

Endret av juzzizhow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, juzzizhow skrev:

Husker man kunde bytte mellom "Wysiwyg"- og "tag"-mode tidligere ... Var en symbol oppe til venstre mener jeg ... en penn eller noe ?
I "tagmode" vistes da allt i ren tekst " F.eks stor text[/font size] o.s.v .... 
 

Det er ikke mulig for alle å tilgang til koden som ligger i bakgrunn lengre. Om du har spesielle ønsker når det gjelder koder så kan jeg ordne egen knapp for det i editoren.

Om man skal lime inn tekst med mye formatering, fet tekst - tar man Ctrl Shift V når man limer inn.

Om man ikke gjør det kommer det en boks nede med varsel om man ønsker å fjerne formatering.

Ellers er det en ganske fin preview sak der oppe til venstre som viser hvordan posten ser ut på mobil,Ipad osv..

Capture.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ... Ja ! Jeg har spesiell ønsker ! :-) Men at jeg er en gammel og sær ex-Linuxbruker veier vel ikke så mye ? :-)

Inlegget som trigget frustrasjon var mitt inlegg i  'Teori og Teknikker- To Banjo or not to Banjo' tråden.
Limte in et sitat fra Facebook, som da blev med grå bakgrunn og liten font ...  La ikke merke til den 'fjern formattering' knappen da ... 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vet ikke om det er nevnt før, men er det nødvendig å få dobbelt varsel når man får private meldinger? 
Trenger ikke å få et varsel om privat melding på varsler, som må manuelt fjernes, samtidig som man får varsel på meldinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Slashaxl skrev:

Vet ikke om det er nevnt før, men er det nødvendig å få dobbelt varsel når man får private meldinger? 
Trenger ikke å få et varsel om privat melding på varsler, som må manuelt fjernes, samtidig som man får varsel på meldinger...

http://forum.gitarnorge.no/notifications/options/

Gå inn dit og skru av varslinger for meldinger. Enig i at den kanskje kunne vært slått av som standard, men det kan i alle fall slås av for dem som irriterer seg over det :)

Endret av Naigewron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.