Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Gibson SG 61 Reissue


Threechords

Anbefalte innlegg

Denne? Dette er en SG 61 Reissue, ikke CS. Jeg hadde en CS som jo ser helt lik ut. Synes denne ikke holder noe tilbake for CS varianten jeg hadde. 

Er veldig happy med denne og nå ble Grecoen solgt så da spørs det vel om jeg ikke ryker på en ny SG smell snart...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.4.2016 at 15.11, Threechords skrev:

Må ærlig talt si at denne spiller minst like godt om ikke bedre enn den CS SG Standarden jeg hadde for litt siden. SG 61 er fanden meg tingen IMO!
Målet er nå å få solgt resten av gitarene og finne meg en knakande god SG i sort og en i natural burst evt hvit, da tror jeg at jeg har det jeg trenger av planker.

@Threechords - du får gi en lyd hvis du vil ha ein SG i svart ;) Eg kjøpte HenningSB sin 2005-modell for litt siden, fantastisk god gitar, men kjøpte også tilbake ein annen SG eg tidligere har hatt (Special 1998, limited edition, cream white) omtrent samtidig så det er litt i overkant mange SGer i hus for øyeblikket. Uansett, det eg egentlig lurte på (hvis det er lov å spørre) - kva måtte du betale for denne? Flott SG dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han andre gitaristen i bandet har en svart SG Standard, tenker at jeg holder meg unna svarte SGer av den grunn:) Jeg kjøpte meg en SG Standard 2012 modell i dag i Cherry så tror jeg har det jeg trenger nå, ellers takk:) Betalte 8 laken for denne. Den forrige SG 61 jeg kjøpte ga jeg 7 laken for men det var sykt billig. Synes 8 laken er billig også for en slik gitar. Storfornøyd:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Threechords skrev:

Betalte 8 laken for denne. Den forrige SG 61 jeg kjøpte ga jeg 7 laken for men det var sykt billig. Synes 8 laken er billig også for en slik gitar. Storfornøyd:)

Takk for tilbakemeldinga, har muligens ein sånn i byttedeal på noko utstyr så me får sjå om det blir endå fleire SGer på meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.