Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fet gitar fra usa!!!


solidsnake_971

Anbefalte innlegg

Tror England har lik spenning som oss' date=' eneste er at vegguttaket er forskjellig =)[/quote']

:oops:

Beklager min uvitenhet' date=' jeg burde googlet først. Ja, 240v 50hz i england.[/quote']

Er dette dyrt å gjøre noe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror England har lik spenning som oss' date=' eneste er at vegguttaket er forskjellig =)[/quote']

:oops:

Beklager min uvitenhet' date=' jeg burde googlet først. Ja, 240v 50hz i england.[/quote']

Er dette dyrt å gjøre noe med?

Ikke i det hele tatt, det er det samme som vi har i Norge =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror England har lik spenning som oss' date=' eneste er at vegguttaket er forskjellig =)[/quote']

:oops:

Beklager min uvitenhet' date=' jeg burde googlet først. Ja, 240v 50hz i england.[/quote']

Er dette dyrt å gjøre noe med?

Ikke i det hele tatt, det er det samme som vi har i Norge =)

Tenkte på vegguttaket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri bestillt fra usa' date=' men mener de sier 1000-1500kr? kanskje oppmot 2000kr.

Så det lønner seg mest sannsynlig ikke å kjøpe rimelige gitarer fra usa. Hvis du kjøper flere av gangen så blir det kanskje bra men.

På dyrere gitarer sparer man GRISEMYE![/quote']

bestilte to gitar kofferter og en eske med utstyr, frakten kom på 140$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f.k.s min kommende gitar ( en B.C rich warlock platinum pro )

Kondolerer.

Uansett' date=' er ikke noen nyhet at gitar er mye billigere i USA.[/quote']

Hva som er dårlig med Warlocken?

Alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f.k.s min kommende gitar ( en B.C rich warlock platinum pro )

Kondolerer.

Uansett' date=' er ikke noen nyhet at gitar er mye billigere i USA.[/quote']

Hva som er dårlig med Warlocken?

Alt?

åssen vet du at warlocken er dårlig? bare fordi du har hørt dårlig om B.C rich, og at den ser tøff ut (tøffe gitarer er ofte dårlige å spille på) men denne overasket meg. du ville bli forbauset over vor god, og kul den gitaren er. broa er så deilig å mute med. så kom ikke her å kondoler meg!!! :P :mrgreen: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B.C Rich er i prinsippet fæle gitarer... Ikke for å skuffe deg eller være frekk eller no, men de er det. Er vel mest live-gitarer for band som liker å slakte sauer på scenen.. Band som ligner litt på gorgoroth etc..

De billigste modellene, kan vel heller ikke skrytes av... Kan du sitte å spille med gitaren din ?? :roll:

Føler meg slem nå... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd mange forskjellige Warlock gitarer, de er på ingen måte tøffe heller!

Herregud for noen stygge og dårlige gitarer, syns det var bedre

å spille på en squier på hagstrøm til snauen 1000 lappen enn

en warlock til nesten 10... Ikke eier de god lyd, ikke er de deilige å spille på.. nei.. alt er feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige poster. (gidder ikke huske navnet ditt) du kommer hit å tror du er en feinsmecker. hvordan i h***** kan du vite at jeg ikke er i ett metalband som tar hardt av. pluss at om du syntes den gitaren er dårlig kan det hende at det bare er du som er dårlig, ikke gitaren. uansett, det er smak og behag, jeg gir langt faen (blir jeg banna fra forumet nå?) i om du ikke liker warlocken. du sier det vel simpelten fordi du tror du er overordnet alle andre. til posteren før der igjen. ja, jeg kan sitte å spille med den, jeg og alle mine venner syntes den er dritfet, å 100000009 ganger bedre enn en hagström.. kyss meg i RÆVVA!!! :twisted: :mrgreen: :lol::o :shock: :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.