Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fet gitar fra usa!!!


solidsnake_971

Anbefalte innlegg

jeg vet at det virker for godt til å være sant, men man kan få kjøpt en dritfet metal gitar fra www.wwbw.com de gir praktisk talt bort gitarene.

f.k.s min kommende gitar ( en B.C rich warlock platinum pro ) koster 3890 kr medregnet frakt og toll. denne gitaren koster 8000 kr på ringkjøb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har aldri bestillt fra usa, men mener de sier 1000-1500kr? kanskje oppmot 2000kr.

Så det lønner seg mest sannsynlig ikke å kjøpe rimelige gitarer fra usa. Hvis du kjøper flere av gangen så blir det kanskje bra men.

På dyrere gitarer sparer man GRISEMYE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyskland har også billige gitarer' date=' gitaristen i min lille ting fikk tak i en bc rich warlock for 3 tusen ca,[/quote']Det er jo flere serier av warlocken. Her i norge kan du få en warlock til 2 tusen, men den kan du like så godt henge på veggen for bra er den ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med amper fra england?

Så nye DSL og TSL comboer og topper til ca 4000 på en webshop

fra england.. Noe som er sykt billig og noe jeg faktisk har råd til en gang i tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marshall produseres vel i England, og selges derfor billigere i moderlandet enn f.eks. USA. Men problemet er jo fortsatt at England har annen spenning enn hva vi har i Norge, som betyr at du enten må bygge ampen om eller kjøpe en transformator-sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marshall produseres vel i England' date=' og selges derfor billigere i moderlandet enn f.eks. USA. Men problemet er jo fortsatt at England har annen spenning enn hva vi har i Norge, som betyr at du enten må bygge ampen om eller kjøpe en transformator-sak.[/quote']

Tror England har lik spenning som oss, eneste er at vegguttaket er forskjellig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til topic..

Fet og fet.. :roll: Jeg for min del synes B.C Rich blir litt for slemt.. Enig med HalTan der ja..

Men det i USA..

Skal du ha den sendt til Norge så er det bare å søke litt rundt her.. Du kan sende den merket som bildeler, du kan (tror jeg.. Vet ikke om det funker sånn nå lenger) få den sendt til et postkontor i Sverige, hente den der og "smugle" dne gratis til Norge, eller du kanr ett og slett kjøpe en dyrere gitar og betale momsen, mens du allikevel vil spare masse...

De erfaringene jeg har gjort meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.