Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fet gitar fra usa!!!


solidsnake_971

Anbefalte innlegg

Du er kul...

Fant ut at jeg måtte endre litt...

Hagstrøm er ikke en type gitar, tror jeg ( :roll: ).. Squier er en gitar, noe som tilsier at du neppe har prøvespilt og sammenligna en "hagstrøm" squier og den hypergitaren din som du alle venna dine liker 1000009 ganger bedre ( :P )

Noe annet er at du blander innlegg fra Dacka og meg.. Selv om han kanskje er en feinshcmeker (ja orker ikke rettskrive...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner det.. hehe.. Men han mener den suger maks, du mener den er konge, og jeg har ingen mening om selve kvaliteten, men regner med at den er stygg som faen grunnet mine andre oppfatninger av B.C Rich ("Nothing personal" :P )

Problemet er løst!

Grattis med ny gitar :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige poster. (gidder ikke huske navnet ditt) du kommer hit å tror du er en feinsmecker. hvordan i h***** kan du vite at jeg ikke er i ett metalband som tar hardt av. pluss at om du syntes den gitaren er dårlig kan det hende at det bare er du som er dårlig' date=' ikke gitaren. uansett, det er smak og behag, jeg gir langt faen (blir jeg banna fra forumet nå?) i om du ikke liker warlocken. du sier det vel simpelten fordi du tror du er overordnet alle andre. til posteren før der igjen. ja, jeg kan sitte å spille med den, jeg og alle mine venner syntes den er dritfet, å 100000009 ganger bedre enn en hagström.. kyss meg i RÆVVA!!! :twisted: :mrgreen: :lol::o :shock: :D:)[/quote']

Gidder ikke kysse deg i rævva meg sparker deg gjerne!

Herregud! Før du uttaler deg om posten min kan du kanskje lese, jeg spilte på en squier ikke på en hagstrøm, en hagstrøm er jo faktisk dritbra gitarer som holder høy klasse over BC rich..

Kan godt være du spiller i et rævva metalband som gjør alt for å kopiere metallica, mens som vi vet det finnes det jo 1000 av allerede.

Og at vennene dine syns den er fet, det beviser vel på at de ikke veit hva en gitar er eller så er de bare rett og slett bare 14-åringer som tror de er metalfans!

Vokn opp fra din lille kirk-hammet-metallica-verden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du daCka. jeg er 100% prosent klar over at hagström er bedre en B.C rich på kvaliteten. men jeg har ikke lyst på en hagstöm, jeg vil ha en gitar som er fet å god å spille på. warlocken innfrir mine krav.. jeg er fordøyd med den. jeg gir lang faen i det du har hørt om dette merket.. forresten, vi spiller bare 2 metallica låter! resten er selvkomponert! HAH! la oss bare legge uenighetene til side.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg har hørt? Hva jeg har erfart og prøvd og funnet ut om!

Dette er ikke noe jeg har hørt, det er noe jeg har lært av meg selv

gjennom testing av bc rich gitarer..

tenkte "disse må da være gode å spille på siden de er så stygge, de kanke være stygge OG være dårlige å spille på, " så jeg prøvd, men

fant ut at den var rævva, har også prøvd dyrere modeller for å se om det bare var billigmodellen som var rævva men neida.. alle var rævva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i bunn og grunn er det bare smak og behag om hva slags gitar man liker.

nå har snake funnet seg en gitar han liker, og han trenger ikkke å bli kritisert for at han liker en bc. rich og liker metallica.

og krangling om de er bra eller dårlige er også helt idiotisk å snakke om, for alle har sin mening.(sånner krangler minner meg om småonger som krangler over hvordan godteri som er best.)

personlig synes ikke jeg bc rich er så fryktelig god å spille på.

utseende på dem er ganske tøfft.

vel, det er vell alt jeg har å si foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Morbid !!

B.C Rich er ikke noe pent, ikke no godt å spille på, og rett og slett bare søppel... Dacka er rimelig enig, bare litt sintere på Snakiboy... Snakie er grinete på DackA fordi Dacka sier at Snakes er en 14 åring som forguder metallica og alle de ulumskhetene det måtte føre med. Snakie synes derfor at Dacka er en "feinsmecker" som er ute etter bråk. Dacka ber Snakeman om å våkne opp å begrave Kirk Hammet religionen sin, og slutte å slakte sauer på scenen (Noe vi alle vet at Snakes aldri ville tørt).. Snakes tar hintet, slenger en spyttklase etter DackA, og prøver å be om nåde, da han innser at ikke kan komme med flere gode argumenter om B.C Rich religionen sin..

Oppsummering hittil :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så mye morbid. det er det jeg har prøvd å få dem til å fårstå! takker! endelig litt support.

Mikke, jeg trodde du var en mere ållerit kar.. men det viser seg at du er nesten (om det går an ) værre en DaCka. jeg kommer aldri til å forandre min mening fordi noen andre sier at jeg skal det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værre en Dacka fordi jeg ikke liker B.C Rich og fordi jeg laget en "morsom" oppsummering ??

Okey.. jeg føler jeg har vært litt i det slemmeste laget :P Men det er en liten historie bak dette her...

(introen på "tribute to the best song" av tenecious (?) D kommer rolig) "A long time ago, back in march 2004 or so, a naivthinking boy arrived the forums of GitarNorge. "SnilleMikke"

He was nice, and never hurted anybody.. He was an "ålreit kar" as Snakieboy called him long time after (kommer tilbake til det). Everybody loved SnilleMikke and wanted him to be their gay boyfriend.. But! As the time went by, this nice boy stopped posting stuff at the forum.. He almost forgot about it.

About a year went before he returned, and many things had happened. The long John Silver boy, had turned from beeing "Snill(e)" to be usual. Therefore he sent a mail to the admin of the forum called "Kristian". And he said ! Dear friend. As the time has went I have developed and feel I'm a bit too old to call myself SnilleMikke. However I am not that "Snill" anymore neither, so if you could change my name into "Mikke" it would be fine.. And kristian changed the name with the power he had, and Mikke would once again return to the GitarNorge forums, and rule it with his evil thoughts...

HAHAHA :mrgreen: Jeg er i slaget i dag..

Men Snakie, bare spør om det er noe.. Jeg het faktisk SnilleMikke her før ( :roll: )

Men jeg er vanligvis snill.. Har bare rimelig sterke meninger om death metal mm. og B.C RIch gitarer... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.