Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hagstrøm Bjarton Isabella til å spille eller samle på?


Calmeland

Anbefalte innlegg

Hei, har vært så heldig å få tak i en hagstrøm klassisk fra 60 tallet. Min første innskytelse var å skynde med å pusse og sette på nye strenger for å høre lyden i den. Men så kom keg i tanker om at den kanskje burde bevars slik den er. Råd mottas med takk!

Jeg kjøpte gitaren av en eldre dame som hadde kjøpt den selv på sekstitallet for å lære seg å spille, det lærte hun aldri, og i førti-femti år har den blitt lagret i trekket sitt. I dag ser gitaren flott ut, ingen sprekker eller noe slikt, men lakken har krakkelert over det hele. De originale strengene sitter på, to av dem er røket. Den er også pyntet med noen falmede hippiesommerfugl klistremerker fra den gang. Som jeg sa, min første plan var å fjerne klistremerker gi den ny lakk, nye strenger og nyte den som instrument. Men så var det dette med å skrelle bort tidens tann og gjøre et gammelt instrument nytt, er det riktig? Innspill og kommentarer settes pris på.

Christianpost-15398-0-36555500-1454090627_thumb.jpost-15398-0-36555500-1454090627_thumb.jpost-15398-0-62860900-1454090651_thumb.jpost-15398-0-96089800-1454090677_thumb.j

Endret av Calmeland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.