Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Boss BD-2


Mikke

Anbefalte innlegg

Nå behøver du ikke lenger ha en gammel rørforsterker for å få den gode' date=' varme rørlyden. Med BD-2 får du de klassiske lydene fra smektende jazz til hylende rock og gråtende blues, alt fra en eneste BOSS-pedal. Nå kun 150 spenn på Marios.no[/quote']

Noen som har denne "effekten" og vil anbefale den videre ?? Spiller mest "bluesy" stuff, og ordentlig rock... (ikke hard rock) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den, veldig god pedal. På transistor forsterkere funker den ganske bra, men for å få maks utnyttelse av den bør du sette den foran en rørforsterker. :D

Edit: Og ja, den funker veldig bra til blues, og faktisk en del hardere rock (ala Gn'R). Dette er med pedalen inn på clean-kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle kjøpe en overdrive pedal til lillebroren til min kjære, sist jeg var i london, og tenkte og finne en litt allsidig "billig" pedal, mtp. at gutten er 15 år, og ikke vet helt hva han spiller eller liker best..

Prøvde en BD-2 og en DS-1 (eller var det 2?) ... jeg fant ds'n til og være mye mer allsidig, i forhold til bluesdriveren, som jeg rett og slett synes var ganske kjedelig.. Der nede kostet de bare 300 spenn, så jeg kunne jo kjøpt begge, men jeg gikk for ds'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bd 2'en er topp! Jeg spiller ganske alsidig og i pedalopsettet har jeg bl.a en BD 2. Den kan faktisk gi overraskende mye vreng! Og når jeg er bassist i det hardeste bandet mitt bruker jeg den til å dra opp resten av bandet. Og til dette må den nesten være det beste som finns! Veldig alsidig vrengpedal, altså som er utrolig bra til sitt bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.