Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Babicz full contact, gototh, eller Fender American stol


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Tenker å kjøpe en Squire telecaster, bytte stol og pickups samt stemmeskruer og få en god gitar til grei penge. Så kommer spørsmålet - stolen. Jeg ser at Babicz full contact er nesten dobbel pris av Fender American og også Gototh. Så, hvilken ville dere tatt?

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en Classic Vibe du tenker på kan du kjøpe den og ikke oppgradere noe som helst. Den kan få senket sporene i oversadelen litt , justert halsrelief og intonasjon så er den good to go. Classic vibe tele har slik jeg opplever de ingen åpenbare svake punkter. Tenker du å oppgradere allt av deler kan du forresten kjøpe deg en USA standard med en gang.

Endret av Brekkvasselven
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å kjøpe en Squire telecaster, bytte stol og pickups samt stemmeskruer og få en god gitar til grei penge. Så kommer spørsmålet - stolen. Jeg ser at Babicz full contact er nesten dobbel pris av Fender American og også Gototh. Så, hvilken ville dere tatt?

Akkurat det første her virker jo fornuftig. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På classic Vibe tele er det messingsadler.Har som sagt to classic vibes. En strat og en tele. Har byttet to av mikkene. På telen til en duncan p-90 i neck og på straten en dimarzio true velvet i neck. Mitt inntrykk er at det hadde ikke vært nødvendig på noen av de selv om jeg likte lyden bedre i begge jeg satte inn bedre låt originalene meget kurant. På straten er blokka litt pinglete men tremen er meget velfungerende og helt identisk med et fendertrem jeg hadde innom en tur som var tenkt for oppgradering. Det ble selvsagt aldri montert .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.