Web Analytics
Jump to content

Babicz full contact, gototh, eller Fender American stol

Rottenikken
 Share

Recommended Posts

Tenker å kjøpe en Squire telecaster, bytte stol og pickups samt stemmeskruer og få en god gitar til grei penge. Så kommer spørsmålet - stolen. Jeg ser at Babicz full contact er nesten dobbel pris av Fender American og også Gototh. Så, hvilken ville dere tatt?

Edited by Rottenikken

Om det er en Classic Vibe du tenker på kan du kjøpe den og ikke oppgradere noe som helst. Den kan få senket sporene i oversadelen litt , justert halsrelief og intonasjon så er den good to go. Classic vibe tele har slik jeg opplever de ingen åpenbare svake punkter. Tenker du å oppgradere allt av deler kan du forresten kjøpe deg en USA standard med en gang.

Edited by Brekkvasselven
  • Like 4

Tenker å kjøpe en Squire telecaster, bytte stol og pickups samt stemmeskruer og få en god gitar til grei penge. Så kommer spørsmålet - stolen. Jeg ser at Babicz full contact er nesten dobbel pris av Fender American og også Gototh. Så, hvilken ville dere tatt?

Akkurat det første her virker jo fornuftig. ;)

• Like 1

På classic Vibe tele er det messingsadler.Har som sagt to classic vibes. En strat og en tele. Har byttet to av mikkene. På telen til en duncan p-90 i neck og på straten en dimarzio true velvet i neck. Mitt inntrykk er at det hadde ikke vært nødvendig på noen av de selv om jeg likte lyden bedre i begge jeg satte inn bedre låt originalene meget kurant. På straten er blokka litt pinglete men tremen er meget velfungerende og helt identisk med et fendertrem jeg hadde innom en tur som var tenkt for oppgradering. Det ble selvsagt aldri montert .