Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min lille Crook Custom-familie


Frode Hansen

Anbefalte innlegg

Joda, bursten er fin. Den andre tror jeg kanskje ikke jeg ville ha brukt penger på, og jeg er generelt skeptisk til Fendergitarer fra søttitallet. Da pumpet de ut mye skrot, og innimellom en og annen bra gitar.

Sånn i retur er det ikke sikkert du sikler så skrekkelig påfor eksempel headlessbassen min, eller samlingen av RG gitarer..

Håper det ikke oppfattes som negativt, for det er ikke slik ment. Jeg mener helt oppriktig at det er fint at vi liker forskjellige gitarer, og synes egentlig at utvalget og variasjonen er liten.
I de siste årene har jo produsentene kopiert seg selv, uten å finne på noe nytt, og det er jo fordi det er det kundene vil ha.

Sist jeg sjekket, var det dårlig med reissues av Yamaha DX7, for eksempel, så dette er en situasjon som er ganske sær innenfor instrumentproduksjon.

Det må være moro å eie så mange fine gitarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fint at man er opptatt av forskjellige gitarer.

Har selv hatt en RG550 som jeg kjøpte ny i 1987 - og som jeg solgte! Har angret siden...

Tja, nå har jeg en del strater fra 70-tallet, og enten er det en myte - eller så har jeg vært heldig. Har aldri prøvd en dårlig strat fra 70-tallet, jeg.

Selvfølgelig er det mange som ikke liker 3-bolt-utgaver, men for meg har det aldri vært noe problem.

Her er en 2003 Tom Anderson Hollow-T.

post-10282-0-43205800-1412634455_thumb.j

post-10282-0-44263000-1412634457_thumb.j

post-10282-0-71670600-1412634459_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.