Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe gitar ny fra forhandler


hanzzen

Anbefalte innlegg

Om jeg skulle finne akkurat det jeg leter etter på bruktmarkedet foretrekker jeg jo det, men det jeg har lyst på av gitarer og basser er stort sett umulig å få tak i brukt. I løpet av det siste året har jeg kjøpt/bestilt en brukt bass, to fabrikknye gitarer og to fabrikknye basser. De fire siste pga at det rett og slett ikke var noe brukt alternativ for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg kjøpte ny gitar var en Tom Anderson Drop Top i 2009 satt opp akkurat slik jeg ba om, trengte ikke noe inspilling. God dialog under hele byggingen med Tom Anderson Guitarworks. Spilte noen år på en brukt Tom Anderson før det så jeg visste nøyaktig hvilken spec og options den nye skulle ha! skal jeg kjøpe flere gitarer blir det nok custom for min del. Har egentlig tenkt å selge den ene Tom Anderson gitaren min å skaffe meg en Shur eller Tom Anderson Tele.. men har fått for lave bud synes jeg selv. Har netopp kjøpt forsterker så da får ny gitar vente en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper gjerne brukt, men krever ofte god bildedokumentasjon, spesielt av tilstanden til hals og bånd. Er halsen bra, så kjøper jeg gjerne.

Mitt siste kjøp var en Squier VM Jaguar short scale bass ny fra butikk. Jeg fant den ikke brukt. Det er min andre nykjøpte Indonesia-produserte Squier, som etter serienr er produsert på Cort-fabrikken. Jeg har også en original Cort som jeg kjøpte brukt til 40-50% av nypris, og disse 3 bassene er virkelig gode til prisen. Jeg har totalt 5 basser nå, 3 brukte og 2 nye, og alle kostet under 3000 inn til meg. Jeg er fornøyd med alle.

Jeg er enig med dem som sier at du skal kjøpe bassen du har lyst på. Får du den til en god bruktpris, så slå til. Finnes den kun tilgjengelig som ny så kjøp den ny. Det er ikke verre enn det...

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.