Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Humbucker i Fender Strat


janerik

Anbefalte innlegg

Gubbe er inne på noe, de låter knall! Finnes i fire forskjellige styrker også: C - Clean, R - Rhythm, L - Lead og XL - eXtra Lead :) Hadde R og XL i Straten før, og det låt sjef. Splitter dritbra også!

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg kjøpt meg en Fender strat, american standard SSS. Ønsker ikke å ødelegge utseende til denne pene planken så jeg bytter bridge PU med en Dimarzio DP420 Virtual Solo (single coil size). Får håper det blir bra! Takk for innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg tre stratter med HSS en Fender Prodigy som er forløperen til fat strat. aner ikke hva mikkene heter men det er ganska høy output. På de to Tom Andersongitarene mine har jeg middels output HB og dem er veldig dynamiske og anslagsfølsomme som jeg liker.

Men jeg spiller ikke musikk i nærheten av hard rock eller metall. På en elgitar er det faktisk også viktig hva slags treverk ev. kombo , mengde treverk stoltype og strenger, for hvilken tone du fårut av gitaren! så like mikker kan oppfattes forskjellig fra gitar til gitar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de spesifikke referansene til treverk osv, må det jo nesten være bedre å kjøpe deler fra Warmoth? Fantastisk kvalitet til lite cash! :P

Warmoth virker veldig bra. Er ikke like sikker på annenhåndsverdien...

Satt sammen noe som kunne passe midt i blinken, men det ble fort 350$ hals, 550$ for kropp og 200$ for mikker, uten mekanikk. Da er vi oppi 1100$, og jeg har ikke valgt særlig fordyrende opsjoner. Med transport og moms må dette være et forholdsmessig dyrt prosjekt?!?!? Må innrømme at jeg blir hekta på disse sidene dems med å sette sammen sjæl....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.