Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Futureborn v1.0


ErlendB

Anbefalte innlegg

Dette minner meg om første gangen jeg hørte Y.Malmsteen.Minner ikke om musikken altså,men min følelse av avmakt,misunnelse og hat ovenfor en som spiller på et så høyt nivå.

Heldigvis fortsatte jeg å spille,øve og lage min egen musikk. Det samme håper jeg dere andre gjør også ! Spill,øv,lag musikk !

Nok avsporing,det som er oppsiktsvekkende er ikke bare teknikken,men at du arrangerer så bra i tillegg.Dette er veldig,veldig bra. :-)

Endret av Shreddhare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg om første gangen jeg hørte Y.Malmsteen.Minner ikke om musikken altså,men min følelse av avmakt,misunnelse og hat ovenfor en som spiller på et så høyt nivå.

Heldigvis fortsatte jeg å spille,øve og lage min egen musikk. Det samme håper jeg dere andre gjør også ! Spill,øv,lag musikk !

Nok avsporing,det som er oppsiktsvekkende er ikke bare teknikken,men at du arrangerer så bra i tillegg.Dette er veldig,veldig bra. :-)

Utifra antall kommentarer fra deg, kan jeg nesten anta at du er min største fan! Takk, igjen!

Forøvrig enig i alt det andre du sier også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hørt på på elendige laptophøyttalere, skal kose meg siden på skikkelig anlegg.

Kan ikke annet enn å slutte meg til Shreddhares utsagn jeg. Spillingen er jo av en annen verden, og du begynner virkelig på å få dreisen på å arrangere, også. jeg har vel nevnt flere ganger at den som hører på liker at det er gjentagelser i musikken, og det er det her. Dette tror jeg må være noe av det tøffeste du har laget, og det sier ikke lite. Fatter ikke at du ikke kan få eksponert deg slik at det kan bli noen kroner av det du lager. Det har du fortjent, og materialet og utførelsen er slik jeg ser det mer enn bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hørt på på elendige laptophøyttalere, skal kose meg siden på skikkelig anlegg.

Kan ikke annet enn å slutte meg til Shreddhares utsagn jeg. Spillingen er jo av en annen verden, og du begynner virkelig på å få dreisen på å arrangere, også. jeg har vel nevnt flere ganger at den som hører på liker at det er gjentagelser i musikken, og det er det her. Dette tror jeg må være noe av det tøffeste du har laget, og det sier ikke lite. Fatter ikke at du ikke kan få eksponert deg slik at det kan bli noen kroner av det du lager. Det har du fortjent, og materialet og utførelsen er slik jeg ser det mer enn bra nok.

Har tatt til meg noe kritikk, Castor! Eksponering og slikt er ikke så viktig.. Gjør det mest for min egen del. Hadde vært gøy og fått vokalspor litt kjappere, men mannen over dammen har litt knapt med tid så det blir ikke produktivt. Takk, Castor!

Støttes. Dette har vel både jeg og CF kommentert før, men jeg synes dette er for bra til kun å bli hørt av noen få.

Som tidligere nevnt så er det ikke et mål, men det kunne vært gøy med litt flere lyttere. Tror kanskje musikken blir litt for stereotypisk og altfor likt Dream Theater, og det er kanskje ikke så populært nå om dagen. TakK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.