Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Washburn X-series + bag pris..?


ukjenten

Anbefalte innlegg

eg har ein svart Washburn X-series gitar som eg gjerne vil selge, men eg e ikkje så veldreven på gitarfronten, så da eg lure på e hva denne e verdt inkl. bagen?? her har eg tatt noken bilder av gitaren og bagen: http://imageupper.com/g/?S020001008Y1388764396321276

noen som kan hjelpe meg med en ca. pris, kanskje?

fant dessverre ikke modellnavnet på den der..

beklage hvis denne va postet på feil sted...

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Washburn har laget alt fra dyre til veldig billige gitarer. Din er i sistnevnte kategori, og ellers er jeg enig med TC. Klarer ikke å spore opp serienummer eller produksjonssted. Ser jo ut som om nummeret er "håndbanket", men ut fra treff jeg har fått er dette en gitar til et par hundre dollar ny, altså en rimelig gitar. Slikt er vanskelig å selge i Norge i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Washburn har laget alt fra dyre til veldig billige gitarer. Din er i sistnevnte kategori, og ellers er jeg enig med TC. Klarer ikke å spore opp serienummer eller produksjonssted. Ser jo ut som om nummeret er "håndbanket", men ut fra treff jeg har fått er dette en gitar til et par hundre dollar ny, altså en rimelig gitar. Slikt er vanskelig å selge i Norge i dag.

Washburn har ikke noe spesielt register for serienummer. så det er håpløst å søke opp. men man kan finne årstall når den er lagd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner. men jeg kjøpte gitaren i 2010 da.. men ja, er vel en helt standard gitar det her, tenker jeg.. hmm.. men ja, hadde håpet på en pris opp mot 1000kr iallefall..

kan også legge til at jeg har en amp til gitaren; randall rg15xm - både gitaren og ampen er minimalt brukt, faktisk. ble kjøpt noe impulsivt.....

hva tror dere at jeg potensielt kan få for begge? selge de samlet eller separat, mon tro?

takk så meget for gode innspill, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.