Gå til innhold
SuperamunD

Fender forsterker bytte

Anbefalte innlegg

Er det lurt av meg å bytte hot rod deluxe 15 år

gammel i ganske ny pro junior? kastebytte ingenting i mellom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en gammel HotRod har du vel en drive kanal og reverb. På Pro Jr III har du ingenting utover Vol og Tone. Men den er veldig hendig ja, både størrelse og vekt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den er en del enklere samt mangler effekt sløyfe, men sånn bruktsalgsverdien på begge to er kanskje ikke så ulik. pro junior er vel mer poppis enn hrd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke. Jeg leita etter en Pro Jr. fordi jeg ville ha en liten hjemmeamp som er litt sammelignbar med min TopHat Super Deluxe, altså ikke reverb og drivekanal og sånne ting. Greia var å ha TopHaten i lokalet, og Pro Jr. hjemme, og så bare drasse på gitar og pedalbrett.

Det tok en stund før jeg fant den. Betalte 3.500,-, måtte velge mellom en nesten ny sort Jr. III, og en eldre tweedversjon som selger ville ha 5.500,- for. Valget ble enkelt, er ikke glad i gamle tweedgreier og cola, kaffe, øl o.l.

Akkurat nå ligger det ingen på Finn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta stilling til om du vil ha reverb og drivekanal, eller ikke. Da har du svaret :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig i at drive-kanalen på HRD er ubrukelig, så det er bare en kanal som kan brukes uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har lest rykter om det. Jeg vingler veldig, det jeg tenker nå er vel å putte hele hrdn i kjellern og bare glemme den en periode til økonomien tillater en V30 og nye komponenter fra feks Fromel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.