Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Da ble det JEM LNG


stensen

Anbefalte innlegg

Jeg opprettet en tråd på Jemsite for å få noen der til å huske bedre. Ikke noe klart svar, men det kan jo komme noe med tiden: http://www.jemsite.com/forums/f15/ibanez-jem777lng-sold-with-additional-signed-body-129418.html

For å lage ekstra gitarer måtte noen ha fått tak i både kropp og hals, noe som er tvilsomt, men likevel mulig. Like greit å tro at 777 er det riktige antallet, finnes ikke noe bevis for at det er flere. Jeg er bare rimelig sikker på at flere kropper ble produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har du LNG'n i hus nå eller?

Må vel begynne å nærme seg?

Husk å poste en drøss med bilder av gitaren.. :)

Edit:

Også gjerne et bilde av SK, DY og LNG sammen :blush:

Ja det skulle jeg ønske jeg også. Det kan bli en Paypal sak dessverre. Selgeren Chris Bosse som er en kjent arkitekt og som ligger på wikipedia kan ikke gi meg noe sporingsnummer på sendingen. Han sier at gitaren ble hentet på lørdag av en courier. Den eneste dokumentasjonen han har er signatur fra personen som hentet gitaren hos han. Han har lovet å sende meg et bilde av den. Det må være minst 50 mailer totalt mellom oss. Men ennå har jeg ikke fått noe bevis på at gitaren er sendt. Han fikk pengene fra Paypal for 2 uker siden. Denne saken plager meg virkelig. Men heldigvis svarer han fremdeles på mailene mine. Han sendte også bilde av seg selv med gitaren før jeg betalte. Har aldri brukt så mye tid på en handel noen gang.

post-7278-0-71250800-1384359770_thumb.jp

Endret av stensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for offentlig person til å svindle. To uker er lang tid, men blir den sendt med båt vil det ta tid. Min rekord fra vunnet auksjon til jeg hadde gitaren i hendene må være ca fire år. Riktignok oppbevart av noen jeg stolte på, men den ble rett og slett glemt...

Den blir sendt med fly. Skjønner bare ikke hvorfor det skal være så vanskelig å gi meg et tracking nummer. Har vel spurt 3 ganger.

Dette er de 3 siste meldingene jeg har fått.

--

I wouldn't be concerned

The guitar was picked up by a courier from australia post

Maybe the tracking is updated Monday

They should be very reliable.

Don't worry

Cheers

Cb

the tracking still shows no progress but i spoke to australia post and they say its on the way

if you dont receive it next week let me know

but i am 100% that you will

cb

with best regards,

Chris Bosse

Director LAVA Asia Pacific
Adjunct Professor of Architecture, UTS

I will take a picture of the courier signature who picked it up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da bør han jo klare å gi deg nummeret!

Min teori er at han levert gitaren til et bud og fått signatur for dette. Han har antakeligvis ikke noe sporings nummer å gi meg.

Den kan ha blitt sendt uten at han har fått det.

Har vel kjøpt 8-9 gitarer fra nettet (ebay og forhandlere) Bare så typisk at det skurrer litt når jeg kjøper den dyreste gitaren jeg noen gang har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvor mange har du nå da Tony :-) Si ifra om du skal selge den Petrucci chrome bastarden din :-) Den var deilig å spille på med F2s.

Tvilsomt den blir til salgs, den låter og spiller bare for fett. Må ikke spørre hvor mange jeg har, folk kan bli misunnelig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.