Web Analytics
Jump to content

NGD! Taylor GS Mini-e Limited Edition Rosewood

Heilage
 Share

Recommended Posts

Etter at en fet Telecaster klarte å unnslippe mitt klamme eierskap, vandret jeg rundt i Oslos gater forleden dag på utkikk etter musikkutstyr jeg kunne svi av litt penger på. Vandret da innom Myhrbraaten siden jeg var på utkikk etter en strømforsyning til pedaler, og kom da i prat med noen av de ansatte etter at jeg kommenterte en av de absurd dyre (men fete) Taylor-gitarene som hang på veggen.

Jeg fortalte at jeg hadde tittet på GS Mini tidligere, og synes de var ålreite, og de kunne da fortelle meg at de hadde på vei et lite parti (de fikk vel en håndfull totalt sett) av en begrenset utgave av GS Mini, med innebygd preamp/elektronikk og fancy treverk i sider og bunn. Disse skulle de få inn rundt begynnelsen av november. Etter å ha tittet litt på nettsiden falt jeg for modellen med palisander, og bestilte sporenstreks en (kan ikke tillate at noen andre får stikke av med en, tross alt).

Vel, gitaren ankom kjappere enn forventet, and oh my. Nydelige saker, altså. Jeg får ikke postet bilder av min før i kveld eller i morgen (sitter på kontoret til kl 21 i dag), men i mellomtiden kan dere sikle litt over Taylors egne bilder her: http://www.taylorguitars.com/guitars/acoustic/gs-mini-e-rw-0

Edited by Heilage
  • Like 2

• 3 weeks later...

Fall Limited GS Mini er fantastiske! vi fikk de inn hos Backstagemusikk på Strømmen for et par uker siden og interessen er stor! ventet lenge på at GS Mini skal komme med mik-system og når man i tillegg kan få quilted sapele eller rosewood i sarg og bunn blir det jo enda kulere! vi har dem fortsatt på lager, men det blir færre og færre! om noen skal ha så vær kjappe :) vi holder dem gjerne av om noen er interessert bare send meg en mail eller ring oss!

Daniel@Backstagemusikk.no

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Er dette en dyr eller billig gitar? Hvor mye er du villig til å betale for reparasjonen? Er den dyr, eller du er villig til å kaste en del penger på det, er jo proff- svaret riktig. Hvis det hadde vært min, og det ikke er en kostbar gitar, hadde jeg forsøkt dette: 1. Belast gitarhalsen  litt, ved for eksempel å stemme gitaren en tone eller to opp. Ta det sakte, og sjekk om sprekken åpner seg. 2. Forbered deg, og ha alt du trenger klart.. Hvis det ikke åpner seg en tynn sprekk, så er det bare kosmetisk. Åpner det seg en tynn sprekk, så legger du superlim i sprekken. Han en flaske trykkluft klar, blås så på sprekken med den, og fyll på med mer superlim. Så belaster du så fort du klarer (derfor "ha alt klart") halsen den andre veien, slik. 3. Slakk strengene, og sett på for eksempel en lastestropp med passende montering i begge ender, (omtrent passe lengde har du selvsagt gjort klart) og stram opp den andre veien. Bittelitt, du skal ikke "stramme til det knaker", bare slik at limfugen får et mildt press. Det vil trolig fikse en sprekk, hvis det er en der. Er dette en pre-war Martin, er vel rådene om proff å foretrekke.
    • Er nok ikke så mye å hente for den der dessverre. Dette er en gitar som kostet mellom 1500 og 2000 kroner ny i butikk, så hvis du får en tusenlapp på Finn så er du heldig.
    • Jeg har hatt liggende en Ibanez i noen år nå, kanskje rundt 15/16 år. Vurderer å selge denne da jeg ikke har bruk for den mer. Men! Det jeg lurer på, hvor mye kan jeg selge den for? Noen få bruksmerker, men lite. Har ikke greie på sånn så derfor jeg spørr her. Legger ved bilder!  
    • Kjøpte meg en Morgan bass og en Dean Markley amp, har lyst å lære meg litt bass spilling. Stakkars nabo nå🙂
    • Ønsker å bytte en chrome covret (2 leder braided kabel) Gibson 490T pickup i en Gibson 498T pickup. Ikke nøye om den er covret eller ei.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.